פרטים חדשים על עסקת האיחוד המתגבשת



לא בטוח שהעיסקה תצא לפועל, אבל הנה לכם עוד כמה פרטים על הניסיון לשמור על חשאיות, על העתיד של משפחת סאסי בקבוצה, ועל ההנהלה שתחזיק במועדון המאוחד. הבעלים: "תמיד אהיה אוהד הפועל, אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני"

 

בערב פסח נפגשה משפחת סאסי עם אורי שרצקי, אצל ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, תחת מעטה חשאיות. אף אחד מהצדדים לא רצה שהפגישה הזאת והנושאים שעלו בה, ידלפו החוצה.
 
מספר אוהדים מקטמון ומהפועל, שפעלו באמצע העונה לאיחוד, עודכנו במהלך המתגבש ושמרו על סודיות. ולמה בחרו הצדדים לשמור על כזאת חשאיות? שימו לב.
 
בפגישות שהתקיימו עד כה בין הצדדים, הוחלט כי הפועל קטמון שתחזור כמובן לשמה המקורי, הפועל ירושלים, תיקח על עצמה את חובות הקבוצה מקריית יובל, ויש לא מעט כאלה מסתבר.
 
הקטמונים ביקשו מאנשי הפועל לקבל דו"ח מפורט של כל החובות, כולל אלה של קבוצת הנוער ובנוסף, לראות את החוזים של השחקנים שחתומים בהפועל לעונות הבאות ועשויים לקבל פיצויים תמורת שחרורם.
 
אם החובות לא יהיו גדולים מידי, ויאפשרו פריסה לטווח ארוך, קטמון תיקח לידה את התשלום ותדאג להעמיד תקציב. בעצם לא קטמון, עד אז כבר תהיה קבוצה אחת, הפועל ירושלים.
 
אם גובה החובות יאפשר במקביל העמדת תקציב לקבוצת צמרת בלאומית, הקבוצה תעבור לידי האוהדים, כלומר, בדיוק בקונספט של הפועל קטמון כיום. יו"ר הפועל, גיל רז, אישר אתמול בתוכנית "בדרך הביתה" ברדיו שלנו, רדיו ירושלים, שהקבוצה תעבור לידי האוהדים.
 
לגבי עתידה של הקבוצה מליגה א', אחד הרעיונות שעלו הוא למכור את הזכויות על הקבוצה ולהפוך אותה לקבוצת בת, בה ישחקו כל הצעירים וכאלה שאין להם מקום בסגל הרחב של הפועל.
 
ומה לגבי משפחת סאסי? מקורבים לעיסקה סיפרו כי היוזמה הראשונית לשיחות הגיעה מכיוון יוסי סאסי שהחליט שהוא אינו מעוניין עוד להחזיק את הקבוצה לבדו. הספונסרים לא הגיעו, האוהדים אומנם חזרו אבל לא כמו שציפו בהפועל, והבעלים התאכזב והחליט שהגיע הזמן למהלך.
 
מי שיעזוב גם הוא אם העיסקה תצא לפועל, והדגש על המילה "אם" הוא ענק, הוא עמוס סאסי שגם הוא הראה לאחרונה סימני שבירה וייאוש. סאסי שעוסק במקביל לקבוצה בעסקיו הפרטיים, עבר עונה מאוד לא קלה יחד עם הפועל, ולא מעט פעמים אף רמז שהוא מתכוון לשקול בקיץ את המשך דרכו במועדון.
 
כרגע העיסקה תקועה שכן הפועל עדיין לא הגישה את הדוח"ות הכספיים וקטמון אמורה להכריז על פירוק. הדד ליין הוא כאמור, עד ה-20 במאי, יש מספיק זמן אך השאלה האמיתית היא האם יש מספיק רצון.
 
יוסי סאסי אמר לנו הבוקר: " אם המהלך ייצא לפועל, הקבוצה תישאר הפועל ירושלים. אף אחד לא ישנה את זה, והפועל קטמון צריכה להתפרק. הקבוצה היא של האוהדים ולא של אף אחד אחר. אני תמיד אשאר אוהד הפועל ירושלים, אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני. הגיע הזמן שתהיה קבוצה טובה אחת. אני לא יכול להיות לבד כל הזמן."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה