שי אהרון: כבר שנים אני טוען שחייבת להיות אדומה אחת חזקה"



בקבוצות האדומות נחשפו היום לראשונה לפרטי העיסקה המתגבשת לאיחוד. המאמנים בעד וכן, גם שי אהרון

ליאור זדה, שי אהרון ולופא קדוש, עודכנו היום לראשונה בפרטי עיסקת האיחוד המתגבשת בין ההנהלות.
 

השלושה, תאמינו או לא, לא ידעו יותר מידי על השיחות המתנהלות, אבל מרוצים מאוד מהמהלך. מאמן הפועל ירושלים, לופא קדוש, שמע על הנושא בתום אימון הבוקר של קבוצתו מגיל רז, אחרי שהמו"מ דלף לתקשורת.
 
" אני לא יודע יותר מידי, אבל עודכנתי על ידי גיל. כשהפועל ירדה לליגה א' והגעתי לקבוצה כבר אמרתי שהמטרה היא לאחד וזה הכי חשוב. הקהל הגדול צריך לחזור ולתת אלטרנטיבה לבית"ר ירושלים, כי אף קבוצה לא יכולה להוות אלטרנטיבה לבד. זאת העיר הגדולה במדינה והעיר הזאת זקוקה לדרבי חם ומעניין" , אמר לנו קדוש.
 
ליאור זדה הופתע גם הוא לשמוע שהשיחות כבר החלו. המאמן לא היסס לומר לאורך העונה שהוא תומך נלהב באיחוד, והבוקר הוא אמר: "לא ידעתי על המהלך וזה סימן טוב שעובדים בשקט. אני סומך על האנשים שעוסקים במלאכה שיעשו את ההחלטות הכי טובות למען המועדון. מקווה שהכל יסתדר." 

 ומה חושב על האיחוד הקפטן, שי אהרון? "מאז הקמתה של קטמון אני טוען שצריך קבוצה אחת אדומה וחזקה בירושלים, אני חוזר על המנטרה הזאת כבר שנים. שני הצדדים הבינו והשכילו שזו הדרך הנכונה ואני מאוד מקווה שזה יקרה. לא הייתי ממהר לברך על המוגמר אבל אני בטוח שמי שעוסק בעניין, יודע מה הוא עושה. כל המהות של המעבר שלי לקטמון הייתה לקדם ולזרז את האיחוד."

 

צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון ירושלים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה