עמוס סאסי אישר: "התחילו מגעים לאיחוד הקבוצות"



הפועל ירושלים והפועל קטמון בדרך לאיחוד. הצדדים כבר נפגשו וככל הנראה, האיחוד המיוחל מתקרב בצעדי ענק. סאסי: "מקווים שנוכל להודיע בקרוב על איחוד הקבוצות". שרצקי: "אם לא נצליח, נכריז על הפסקה ארוכה"

 

עמוס סאסי אישר הבוקר ל"ירושלים נט" שהקבוצות האדומות פתחו השבוע בשיחות רישמיות. הקשר נוצר באמצעות ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים שהחליט לקחת את האיחוד תחת חסותו ואף אמור לדאוג למשקיע שיגיע מבחוץ וידאג להעמיד תקציב לקבוצה.
 
"התחלנו בשיחות, כבר נפגשנו, ואנחנו מקווים מאוד שנוכל להודיע בקרוב על איחוד הפועל ירושלים", אמר סאסי.
 
תגובתו של אורי שרצקי: "לא צריך להשתגע, נפגשנו כדי למצות את הסיכוי. אם זה לא יצליח השנה, נכריז על הפסקה ארוכה."
 
באתר הרישמי של הפועל ירושלים נכתב: "בהפועל ירושלים מאשרים את הידיעה כי מתנהלים מגעים לאיחוד עם אנשי קטמון. המגעים, שעולים מידי סיום עונה, הם בראשית דרכם, כשהיעד הוא להציב קבוצה אחת חזקה בה יתמכו כל האוהדים- הפועל ירושלים."
 
מתחילת השבוע נערכו כבר שתי פגישות שהסתיימו באווירה חיובית, לפי מקורבים לעיסקה המתגבשת. למרות זאת, עדיין יש פערים בין הצדדים שהסכימו שאם האיחוד לא ייצא לפועל, הנושא לא יעלה עוד בשנים הקרובות. הדד ליין לחתימה על החוזה המיוחל יהיה ה-20 במאי.
 
אגב, אמש נפוצו שמועות על רוכש מיסתורי שאמור לקחת את הקבוצה מידיו של יוסי סאסי, וגם שמו של דני קליין עלה כמתווך בעיסקה. עמוס סאסי התייחס לעניין ואמר: "הדבר היחיד שקורה זה הניסיון לאחד בין הקבוצות. אין שום רוכש."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה