תכשיטים באווירת החגים



אין כמו לקבל את פניה של השנה החדשה ולחגוג בתקופת החגים עם תכשיטים מיוחדים – המתנה האולטימטיבית לעצמך. תכשיטי החג נוצצים, זוהרים ומרגשים יותר מתמיד בין אם הם מאופיינים בסמלים ומוטיבים המתמזגים בהרמוניה עם הביגוד החגיגי ומגלמים את רוח החג ובין אם מדובר בתכשיטים מקולקציות חדשות, שתורמים לשדרוג ההופעה.

Pixabay

איך לבחור את נבחרת התכשיטים החגיגית שלך? טיפים בדרך לסטיילינג מנצח.

מה בתפריט – מתפוח בדבש ועד מפתח ללב
אם את מעוניינת שהתכשיטים יתכתבו עם המעמד ויתחברו לתקופת החגים וסמליה המיוחדים, חפשי את התליונים של מוטיבים בדמות החג. למשל, צ'ארם של פנדורה -  של תפוח או תליון של דבורה החובקת קערת דבש מקסימה. חשבי מה היא בשבילך שנה חדשה ואיך תוכלי לבטא את שאיפותייך הכמוסות באמצעות התכשיט. למשל, שרשרת המרמזת על התחלות חדשות ויצירת זיכרונות או צמידים שמראש נועדו לרגעים ייחודיים, תליון עם מפתח שמסמל פתיחה ללב או פתיחה של דלת לתקופה חדשה ומרעננת בחייך, מוטיבים המחקים את הטבע בדיוק רב ומעבירים את המסר של צמיחה. קיימים גם צ'ארמס בעלי משמעות ותוכלי לבחור את הצ'ארמס המשמעותיים עבורך כמו חמלה, יציבות, אופטימיות, תשוקה, חיבה, תקווה, ביטחון סבלנות וכדומה. הבחירה כולה שלך...

טרם העזת? עכשיו הזמן!
החגים הם הטיימינג המושלם לתכשיטים זוהרים באופן בלתי שגרתי. כמו למשל, עגילים גדולים במיוחד עם נטיפים במראה מנצנץ, עגילי שנדליר דקורטיביים ומרשימים עד מאוד או עגילי חישוק שאי אפשר להתעלם מנוכחותם כאשר הם תלויים על האוזניים, שרשראות עם תליונים גדולים שיבלטו על גבי החולצה או השמלה וכן מבחינת החומר – אין ספק שלאבן הזירקוניה מראה משגע שכובש את הלב ומייצר בדיוק את אפקט ה-WOW שברצונך להשיג. נגיעות של צבע אף הן עושות הבדל גדול – תוכלי לבחור טבעות או שרשרת או צמיד עם הגוונים האהובים עליך או כאלה שיודגשו על רקע הלבוש הלבן בין אם מדובר בירוק או סגול או אדום בטאץ' מעודן ועם זאת, כזה שמקפיץ את המראה. הרוז עצמו מהווה שחקן מרכזי בחגים ובכלל, כשאת מחפשת את המראה המסמיק שמשדר מצד אחד, נאיביות ומצד שני, עוצמה. חפשי תכשיטי רוז' של פנדורה שמביאים עמם קסם ואהבה.

משחקים בין טקסטורות
למרקם יש השפעה משמעותית על מראה התכשיט והחגים מהווים הזדמנות לבחור מרקמים מעניינים כמו תכשיטים באפקט של תחרה או תכשיטים בצורניות מעניינת, למשל זיג זג, לבבות מפותלים, מחרוזת כדורים, קשרים מעניינים, גרגרי דגן צמודים זה לזה, צמידי עור, צמידי בד, לולאות ועוד. אפשר ללכת על מראה מתוכשט מנוגד – למשל, שרשרת אחידה או חלקה להפליא לצד צמידים ועגילים בעלי מרקם מפתיע.

אחידות או ניגודיות? זו השאלה!
אפשר גם להחליט מה הסגנון הנכון בשבילך לפי ההופעה הנבחרת – האם אלה יהיו עגילי וינטאג' להופעה קלאסית או נוסטלגית או עגילים מודרניים להופעה במראה עכשווי. החליטי גם אם את בעד סט ליצירת טוטאלוק או להפך, מיקס אנד מאץ' בין תכשיטים מסוגים שונים, מרקמים משתנים, צבעוניות דינאמית ואיך התכשיטים פוגשים את המלתחה מבחינת מרקם הבד של הבגד, התיק, הנעליים והתסרוקת. עגילים שבולטים יותר כאשר השיער אסוף או עגילים שעדיין לראות במראה של שיער פזור.

צמודים או תלויים, תליונים מיוחדים, צ'ארמס אהובים שאין כמוהם. בחרי את הכוכבים הבלתי מעורערים לחג שילוו אותך בין סעודה לחגיגה ויעצימו כל הופעה. לכי על חומרים איכותיים, מותג בינלאומי ידוע ואמין, שמציע לך את מיטב התכשיטים באיכות הגבוהה ביותר לרכישה פיזית או אינטרנטית לפי העדפה. פרגני לעצמך – לא כל יום מתחילה שנה חדשה...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה