הפועל מארחת את רעננה, יוסי ביטון ישחק?



הפועל ירושלים מוכנה להפועל רעננה. רם סטי המושעה לא ישחק, יוסי ביטון לא התאמן השבוע ורק לקראת המשחק יוחלט האם ישחק. 50 אלף שקלים גוייסו מחסויות למשחק ויש גם ספונסרית חדשה

הפועל ירושלים תארח היום בטדי (15.00, שידור ישיר), את הפועל רעננה.
 

מעבר לפיקנטריה שבמפגש, בהפועל רוצים להמשיך ביכולת הטובה ובמומנטום החיובי.
 
מבחינה מקצועית, בהפועל מקווים מאוד שיוסי ביטון שלא התאמן באופן סדיר השבוע, יוכל לפתוח בהרכב. ביטון סובל מרגישות בגב התחתון וגם אתמול עבר טיפולים בניסיון להכשירו למשחק.
 
רם סטי ויניב בן הרוש המושעים ייעדרו. הפועל הצליחה להעביר בדקה ה-90 את עוז אילוז בבקרה והוא יהיה השוער השני במקומו של בן הרוש. 
 
אחד השחקנים אמר היום: "למרות האירועים האחרונים, האווירה בקבוצה טובה ואנחנו מאמינים שבבית שלנו אף קבוצה לא תגנוב לנו נקודות. חשוב מאוד שיגיעו כמה שיותר אוהדים וידחפו אותנו קדימה".
 
הנהלת הקבוצה תפעיל לראשונה את השלטים האלקטרוניים באיצטדיון, אחרי שגייסה כ-50 אלף שקלים מחסויות. החולצות שנתרמו השבוע לקבוצה יחולקו לאוהדים שמתכננים גם הם חגיגה ביציעים. מלבד החסויות שנסגרו למשחק מול רעננה, הפועל חתמה אתמול על חוזה בגובה 40 אלף דולר עד סוף השנה עם חברת ישראייר.
 
ביום רביעי בערב התכנסו שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער במסעדת ה'טרסה' לארוחת ערב. הקפטן החדש, עידן טל הדליק את נרות החנוכה. לעומתם, סטי ובן הרוש לא הוזמנו לארוחה. איש העסקים, איתן ארז מימן את הארוחה. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה