רם סטי ויניב בן הרוש הושעו מהפועל ירושלים



השניים הלכו מכות בסוף האימון והושעו על ידי המאמן ומוטי גמיש עד להודעה חדשה: "הנהלת הפועל מזועזעת ומוקיעה את האלימות". סרט הקפטן יעבור לעידן טל. הקבוצה תנסה להחזיר את אורי פסו, גם שי מימון מועמד

שחקני הפועל ירושלים כך נראה, לא נרתעו מהתקנון החדש של הקבוצה וממשיכים להתנהג באלימות.סטי ובן הרוש בימים יפים יותר
 

רם סטי ויניב בן הרוש הלכו מכות בסוף האימון הבוקר והחליפו אגרופים ודחיפות. השניים התחילו להתווכח תוך כדי אימון ולקראת הסיום הויכוח הפך לעימות פיזי שנפסק רק אחרי שהשחקנים הפרידו בינהם. אחד האוהדים שניסה להפריד גם כן בין השניים הופל על הדשא וספג מכות.
 
אריה גמיש, דודו של מוטי גמיש שהה במגרש והזעיק את היו"ר למבט. גמיש ועמר החליטו להשעות את השניים עד להודעה חדשה.
 
סטי ובן הרוש צפויים להיענש בחומרה בעקבות התקרית ובמועדון מבהירים כי לא יסתפקו בקנס מזערי ובארוחת צהריים. נכון לעכשיו בקבוצה החליטו לשלול מסטי את סרט הקפטן, ומי שישמש כקפטן הקבוצה הוא עידן טל. שוער קבוצת הנוער אמל חאייק ישמש כשוער השני.
 
זיו בצלאל, יועץ התקשורת של הפועל מסר ל"ירושלים נט": "הנהלת הפועל ירושלים מזועזעת ומוקיעה את האלימות שהתרחשה היום באימון הקבוצה. סלמן עמר בתיאום עם מוטי גמיש, השעה עד להודעה חדשה את רם סטי ויניב בן הרוש מכל פעילות בקבוצה. אנחנו מתנצלים בפני הילדים והאוהדים שהגיעו לאימון".
 
בנושא אחר, הפועל ירושלים כבר חושבת על חודש ינואר וההנהלה החדשה תנסה להחזיר את אורי פסו במועד ההעברות הקרוב. הבלם לא זוכה לדקות משחק רבות בקפריסין ובקבוצה יבדקו כיצד תתאפשר החזרתו אם בכלל. יש לציין שמקורביו של פסו הודיעו להפועל שהוא מעוניין לחזור.
 
גם שי מימון הוזכר כמועמד במידה והפועל לא תצליח להחתים את פסו. מימון מתאמן בימים אלה עם מ.ס אשדוד על מנת לשמור על כושר. מקרוביו של מימון פנו להנהלת הקבוצה והציעו את הבלם. אדם מזרחי שיצא בקיץ האחרון לכפר סבא מעוניין לחזור למועדון ומההנהלה נמסר: "במידה וסלמן עמר ירצה בחיזוק, מוטי גמיש יעמיד לרשותו את כל האמצעים הכספיים הדרושים לכך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה