בני לוד העיפה את בית"ר ירושלים מהגביע



בית"ר ירושלים לא השכילה לסיים את משחק הגביע מול בני לוד ב-90 דקות וסיימה את דרכה במפעל אחרי שהודחה בפנדלים. נעים בדרך החוצה?

אף אחד בבית"ר ירושלים לא חשב שזה יקרה, אבל הקבוצה של יובל נעים סיימה הערב את דרכה בגביע המדינה אחרי שהפסידה בפנדלים 3:4 לבני לוד מהליגה הלאומית.
 

הצהובים ניסו להכריע את המשחק במשך 90 דקות אך ללא הצלחה. ערן לוי פתח ב-11 של בית"ר לראשונה והיה הבולט על הדשא אם כי לא הצליח לכבוש. גם הארכה לא עזרה לבית"ר ירושלים שהתקשתה מאוד ונראה כי היא מוכנה ללאומית יותר מתמיד.
 
רגע לפני פתיחת המשחק ניגש מאמן לוד, סלימאן אזברגה ליובל נעים ללחוץ את ידו אך מאמן בית"ר סירב כצפוי. אחיו של המאמן השתלח בבית"ר ירושלים והוא עצמו אמר שנעים לא מתאים לבית"ר וכי הוא יכול להחליפו.
 
במחצית הראשונה לא נראו כלל הבדלי רמות על הדשא בראשון לציון. בית"ר ירושלים הגיעה למצבים כמו גם בני לוד אך הרשתות נשארו נקיות. אחרי ההפסקה חזרה בית"ר טובה יותר והייתה צריכה לעלות ליתרון כבר בדקה ה-50 אחרי שיתוף פעולה נהדר בין ערן לוי לדן אייבנדר שבעט החוצה. אבו ענזה בחן את אריאל הרוש שהיה חד והמשחק עבר להארכה מאופסת.
 
ועכשיו, לחלק הכי חשוב במשחק. הפנדלים.
 
ערן לוי היה הראשון לבעוט, 1:0 לבית"ר. יקיר שינה זכה להיות הבועט הראשון של היריבה וקבע 1:1. אנדריי פילאבסקי ואבו ענזה החמיצו והתוצאה נותרה תיקו 1. דן אייבנדר כבש ולא שכח לנשק את סמל המנורה בחולצתו, 2:1. מיקוצ'דזה כבש גם הוא, 2:2. אריאל הרוש ניגש לנקודה הלבנה וקבע 3:2. מנגד השווה מוחמד קבהא. דריו פרננדז היה האחראי על הפסד בית"ר כשהחמיץ ועמר מנצור קבע 4:3. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה