בית"ר פנתה להתאחדות בעקבות דבריו של אבו סובחי



לפני מספר דקות נשלח מכתב תלונה לתובע ההתאחדות לאור דבריו הקשים של אבו סובחי כנגד המועדון וכלל אוהדי הקבוצה

לבית"ר ירושלים יש 2 סיבות חשובות ביותר לנצח את המשחק מול בני לוד הערב במסגרת הגביע. האחת והברורה, ניצחון בגביע יחזיר את הביטחון שאבד בשבועיים האחרונים לשחקניו של יובל נעים שחטפו תבוסות. השנייה, דבריו של יו"ר היריבה, אבו סובחי שנתן אתמול ראיון קשה ומלא עצבים נגד בית"ר ירושלים ואוהדיה.
 

המשחק הערב צפוי להיות סוער במיוחד ולא בגלל מזג האוויר. האוהדים הירושלמים שיגיעו לאיצטדיון הרבפלד בראשון לציון מבטיחים לתמוך בקבוצה שלהם עד כמה שאפשר כדי שתנצח וקוראים להעמיד לדין את היו"ר על דבריו הקשים ובינהם: "ננצח את המשחק ובעזרת השם זה גם יפגע בבית"ר ויביא לכך שהיא תרד ליגה השנה, צריך להעיף את הזבלים האלה ולמחוק את בית"ר מהמפה."
 
אוהדי בית"ר אמרו בתגובה: "אבו סובחי אומר את הדברים האלה כדי ללבות את האווירה לקראת המשחק וכדי לגרום לקריאות גזעניות במשחק. ההתאחדות צריכה להעמיד אותו לדין כי הוא לא יכול להשתלח ככה בקבוצה, זאת גזענות לשמה. השחקנים חייבים לתת הכל היום בערב כדי לנצח את המשחק הזה."
 
בצד המקצועי, יובל נעים שוחח אתמול עם שחקניו ואמר: " תבואו נחושים ותהיו ראשונים לכל כדור. צריך לשחק חזק ושכל אחד ישאר בעמדה שלו. אנחנו אחרי שני הפסדים אבל צריך לשכוח מזה ואם ננצח בגביע זה יוציא אותנו לדרך חדשה."
 
המאמן יערוך שינויים בהרכב והשניים שישלמו את המחיר הם קובי מויאל ועמית בן שושן. מויאל נשאר מחוץ לסגל בגלל מתיחה, אך בבית"ר אומרים שגם אם היה כשיר לחלוטין הוא היה פותח על הספסל. בן שושן מחוץ להרכב ויכנס כמחליף.
 
ערן לוי והרמוני איקנדה יפתחו לראשונה בהרכב . מי שיחזור ל-11 אחרי תקופה ארוכה מאוד הוא תומר בן יוסף שיחליף את מתן בראשי לצידו של אנדריי פילאבסקי.
 

הרכב משוער: אריאל הרוש, ברק משה, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, חיים מגרלשווילי, דן אייבינדר, דריו פרננדס, הרמוני איקנדה, סטיבן כהן, ערן לוי, לאונרדו פאסוס. 

 
צילום: אתר בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה