לעבור דירה ביעילות – 5 שירותים שלא הכרתם



אם יש דבר שמשותף לכולנו היא הסבירות שקוראי הכתבה עברנו לפחות דירה אחת במהלך חייהם ועם תהליך כל כך נפוץ, חידושים ושירותים חדשים יהיו דבר שבשגרה. בחרנו להציג בפניכם 5 שירותים שכאלה שכל מי שעובר דירה חייב להכיר, שיכולים לייעל את התהליך, לחסוך לכם זמן ואולי גם כסף. קבלו את ארבעת השירותים שאף מעבר דירה לא יהיה מושלם בלעדיהם.

 

איפה אתם מתכוונים להשיג קרטונים למעבר דירה

אם יש דברים שבלעדיהם מעבר דירה לא יוכל להתקיים בטוח שקרטונים לאריזה יתפסו מקום של כבוד ברשימה. כל מעבר דירה דורש מאתנו אריזה של הפריטים – החל מבגדים דרך ספרים ועד לסכו"ם שבמטבח. איך אורזים באופן בטוח? פשוט משתמשים בקרטונים אך איפה אפשר להשיג כאלה שיתאימו לכך?

נכון שיש מגוון אפשרויות חינמיות אך בואו ונסכים שמדובר בהתעסקות לא קטנה שבה אתם צריכים ללכת לחנויות שונות שזה עתה פרקו סחורה בתקווה שתמצאו את הקרטונים המתאימים אך גם כאן יש בעיה. אתם צריכים קרטונים קטנים וחזקים לאריזת הספרים אך גדולים ונקיים לאריזה של הבגדים. מה הסבירות שתמצאו את כל מה שאתם צריכים? לא גבוהה במיוחד. אז במקום להתפשר ולבזבז זמן פשוט תכירו את השירות שיאפשר לכם לבחור קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה באופן מקוון ולקבל את כל מה שבחרתם עם שליח עד לביתכם.

כמה זה עולה? תלוי בגודל הדירה ומספר הנפשות של המשפחה. אנו מצאנו חבילות לאריזת דירת 3 חדרים שכוללות 30 קרטונים, ניילון בועות, סרטי הדבקה וניילונים במחיר נמוך מעט מ-160 ₪. תוסיפו לזה את דמי המשלוח ותתקרבו ל-200 שקלים. לדעתנו זה בהחלט שווה את ההשקעה.

השוואת מחירי הובלה

עוד שירות הכרחי למעבר דירה מוצלח הוא שירותי הובלה מקצועיים אך כפי שכל מי שעבר דירה יודע, למצוא מוביל טוב וזמין זה כמו לזכות בתחרות. מזל שיש אתרי האינטרנט שמשווים לכם מחירי הובלות ואף עוזרים לכם למצוא מובילים זמינים שמתאימים לאופי ההובלה ושזמינים בתאריך שאתם צריכים.

כמה זה עולה? חינם אין כסף. הרווח של האתר מושג באמצעות דמי המנוי שנגבים מהמובילים שרשומים בו ואתם לא צריכים לשלם דבר.

שירותי אחסון תכולת דירה

עוברים מבית גדול לקטן יותר ולא יודעים מה לעשות עם חלק מהרהיטים או הקרטונים? מחכים למועד הכניסה לבית החדש ואין לכם היכן לאחסן את הסלון בשבועות שנותרו או שאולי בכלל אתם טסים לרילוקיישן ארוך ורוצים לשמור על הרהיטים החדשים שקניתם לא מזמן?

הכירו את שירותי אחסון תכולת הדירות שהולכים לפתור לכם את כל הבעיות שקשורות למקום אחסנה בטוח לתכולת הדירה שלכם לכל פרק זמן ובמחירים זולים.

כמה זה עולה? תלוי בכמות הציוד והפריטים שאתם רוצים לאחסן ובמשך הזמן שאתם צריכים לעשות את זה. המחירים מתחילים במאות שקלים בודדים וככל שתאחסנו לזמן רב יותר כך המחיר החודשי ילך וירד.

שינוי כתובת

אם זה לא מספיק, מעבר דירה עמוס גם בבירוקרטיה. לכו תתחילו לעדכן עכשיו את כל הגופים והמוסדות שאתם משנים כתובת... משרד הפנים, חברות הכבלים והתקשורת, הבנק, הביטוחים ומה לא.

דרך אחת לעשות את זה היא לשבת בטלפון ולהתחיל לשלוח מיילים ואולי גם פקסים. מדובר בהתעסקות של ממש וככל שיש יותר נפשות בביתכם, כך העבודה הולכת ומתארכת.

גם כאן יש מספר אתרי אינטרנט שבאים לתת לכם מענה ועל ידי מילוי הפרטים של דיירי הבית וסימון המוסדות שאתם רוצים לעדכן, תוכלו לשלוח הודעה גורפת לכל מוסד וגוף שאתם רוצים וכך לחסוך שעות.

כמה זה עולה? כמה עשרות שקלים בתלות במספר הנפשות בביתכם.

עוד באתר ירושלים נט: אל תפלו בפח! כך תבחרו חברת הובלות בירושלים

השוואת מחירי שירותים

אומרים שמעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לעשות סדר ולזרוק את כל מה שלא צריכים ואני אומר שזאת הזדמנות נהדרת גם לעשות סדר בחשבונות שאתם משלמים. תחשבו כמה אתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים להפחית בעלויות לחברת הסלולר, הגז, הכבלים והלווין? מדובר לעתים בחיסכון חודשי של סכומי כסף מכובדים למדי.

אתם יכולים להתקשר ולהתמקח עם כולם אבל למה לעשות את זה שיש חברות שיעשו את זה עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הפרטים ולקבל הצעות טובות יותר.

כמה זה עולה? השירות ניתן לכם בחינם והרווח של החברות ניתן להן על ידי החברות שמספקות את השירותים שמוצעים לכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה