אל תפלו בפח! כך תבחרו חברת הובלות בירושלים



עונת ההובלה כבר כאן ומאות משפחות בירושלים נמצאות בשיא ההכנות לקראת מעבר דירה בעיר.

 

כפי שכל מי שעבר דירה בוודאי יודע, לבחירת חברת ההובלה יש משקל מרכזי בהצלחת התהליך. נשאלת השאלה אם כן כיצד ניתן למצוא חברת הובלה מקצועית, איך אפשר לעשות את זה במחיר זול וממה צריך להיזהר.

פנינו אל נציגי האתרASK5  המספק פלטפורמה להשוואת מחירי הובלות בירושלים על מנת לקבל טיפים ועצות לבחירת חברת הובלה מומלצת בעיר במחיר זול ככל שניתן.

שריינו לכם חברת הובלה בשלב מוקדם

בתקופת הקיץ הביקוש לשירותי הובלה עולה באופן מאוד קיצוני מה שפוגע בזמינות של המובילים בעיר ואם נהיה מדויקים – בעיקר בזמינות של החברות המומלצות בעיר.

ככה זה כשכולם רוצים את הטובים ביותר ולכן, אם אינכם רוצים להיתקע עם מה שנשאר, רצוי להזמין את שירותי ההובלה לפחות חודש מראש. אם אתם עוברים דירה בחודש הקרוב, יכול להיות שהסעיף הזה פחות רלוונטי אך אם אתם עוברים בחודש אוגוסט – עדיין לא מאוחר.

מובילים מומלצים

כולם רוצים מובילים מומלצים אך נשאלת השאלה כיצד מוצאים כאלה?

נתחיל בכך שמובילים מומלצים נחשבים לכאלה שמחזיקים במוניטין חיובי לאורך זמן – כאלה שמתהדרים במקצועיות ובשירות ללא דופי.

ישנן מספר דרכים להבחין בין מוביל מומלץ לכזה שלא כדאי לעשות אתו עסקים:

מובילים מוכרים וותיקים בירושלים והסביבה

חפשו מובילים מוכרים שמספקים שירותי הובלה בירושלים מזה זמן. חשוב להבין שהביקוש הגבוה להובלה בחודשי הקיץ מושך אליו מובילים זמניים שבדרך כלל באים "לעשות את המכה" ולחזור לעיסוק הקבוע שלהם בסיום עונת ההובלה בעיר.

שימו לב שהדגשנו שכדאי להתמקד בחברות הובלה מירושלים ולא בכדי. אינכם רוצים לשלם יותר רק בגלל שהמובילים צריכים לעשות דרך ארוכה אליכם. אין בזה טעם ולכן חברת הובלות בירושלים תוכל לבצע את ההובלה במחיר יותר זול.

מובילים שמומלצים על ידי לקוחות

ישנם הרבה מאוד אתרי ביקורת שמרכזים חוות דעת על שירותי הובלה אך לא תמיד הנתונים שם מהימנים. על כן מומלץ להצליב מידע ממספר אתרים שונים. ככל שיש יותר חוות דעת חיוביות – כך הסיכוי שמדובר בהמלצות אמתיות ילך ויעלה. דרך מומלצת נוספת לאיתור מוביל מומלץ היא להיעזר בחברים ובני משפחה שעברו דירה בירושלים ושכרו את שירותיו של מוביל טוב.

עוד דרך מומלצת לקבל המלצה על מוביל טוב בירושלים היא להיעזר ברשת החברתית כאשר אחת הקבוצות המומלצות בעיני היא קבוצת הפייסבוק ירושלמים וירושלמיות. כבר ראיתי כיצד בתוך פחות מחמש דקות שנשים קבלו המלצות על מובילים בירושלים מכאלה ששכרו את שירותיהם בעבר.

דרך נוספת לדעת שחברת ההובלה אכן מקצועית היא לוודא שיש לה ביטוח הובלה שמעניק לכם אחריות על כל נזק שיגרם במהלך ההעמסה, הנסיעה והפריקה בדירה החדשה.

חברות שמתאימות להובלה שלכם

ישנן הרבה מאוד חברות הובלה ומאוד קל ללכת לאיבוד בהינתן מצב שקיים קושי למצוא חברה זמינה – אתם עשויים לעשות טעות ולבחור בחברה שלא מתאימה לצורך שלכם ולהסתכן בשירות באיכות ירודה.

צריך להבין שישנם הרבה מאוד סוגים של הובלה ולא בטוח שכל אחת תתאים למעבר הדירה שלכם. אתם זקוקים לחברות שמתמחות בהובלות של דירות בעיר ולא כאלה שמעבירות משרדים או פריטים בודדים.

אם תבחרו במובילים שמבצעים בעיקר הובלות קטנות, אתם עלולים לקבל שני מובילים וטנדר בעוד שאם תבחרו בחברה גדולה שמבצעת בעיקר הובלות משרדים, יש סיכוי שתשלמו מחיר יקר יותר.

לכן מומלץ להתמקד בחברות שמתמחות בהובלות של דירות ובתים בירושלים ולא להסתפק במשהו אחר.

הישמרו מהצעות מחיר בעל פה

מה יותר קל ונוח מאשר להרים טלפון למוביל זמין ולבחור בו על סמך הצעת מחיר טלפונית? רבים עושים את זה באופן הזה אבל בפועל זה מקור לצרות.

האם אתם פגשתם את המוביל? אולי הוא לא יראה לכם? האם אתם יכולים להעריך באופן מקצועי כמה ארגזים ידרשו או האם יש צורך בשימוש במנוף?

היעדר פגישה שבה המוביל סוקר את תכולת הדירה ואת התנאים השונים שם אתכם ואת המובילים במצב לא טוב שיכול לגרום בהמשך לוויכוחים ולדרישות תשלום נוספות.

היעדר פגישה בדירה שמיועדת להעברה היא לא פחות מחוסר אחריות. כמו שאומר המשפט המפורסם "לא קונים חתול בשק" כך גם לא סוגרים עם חברת הובלה על סמך שיחת טלפון.

זה נכון שקביעת פגישה לקבלת הצעת מחיר יכולה שלא להיות נוחה אך זכרו שזו הדרך היחידה להבטיח שתעברו דירה עם חברת הובלה מקצועית ושהצעת המחיר תהיה תקפה וסופית.

עוד יתרון לפגישה בביתכם טמון ביכולת שלכם לפגוש את המוביל ולהחתים אותו על חוזה הובלה שבו הוא מתחייב על כל מה שסיכמתם אתו.

חוזה כזה יבטיח לכם שההובלה תעבור על הצד הטוב ביותר – בדיוק כפי שסוכם וכפי שאתם מצפים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה