הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה



שער יחיד של גיא כהן הספיק למחפוד וחניכיו להשיג שלוש נקודות במאבקי התחתית. בית״ר נורדיה רמסה את מ.ס. ראשל״צ בדרך לליגה ב׳

הפועל ירושלים יכולה לנשום אוויר לשבוע. האדומים ניצחו את מכבי הרצליה 0:1 במסגרת המחזור ה-24 של הליגה הלאומית, והשיגו שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית הבוערים של הליגה הצפופה הזו. הניצחון הזה הגיע אחרי הפסד לאשדוד בשבוע שעבר, והכניס מעט אופטימיות בירושלים. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך 6 דקות מפתיחת המחצית השנייה כבש גיא כהן את השער היחיד במשחק, שהתברר כשער הניצחון. שתי דקות לפני הדקה ה-90, מעוז סמיה הורחק והשאיר את ירושלים בעשרה שחקנים, אך מספר השחקנים התאזן, כיוון ששתי דקות לאחר מכן גם ברק לביא מהרצליה הורחק. כעת, כשהפועל עם 23 נקודות במאזנה במקום ה-14, היא תקווה לקבל עזרה דווקא מהפועל קטמון שביום שני תשחק מול מכבי יבנה המדורגת במקום ה-13 עם 27 נקודות. ניצחון של קטמון יבטיח שיבנה לא תברח להפועל ירושלים, ויכול להקפיץ את קטמון עצמה עד למקום ה-4 בטבלה, שם ממוקמת כרגע- ניחשתם נכון, מכבי הרצליה.
 
בית״ר נורדיה ירושלים בינתיים ממשיכה במסע שלה לליגה ב׳, כשהתארחה היום אצל מ.ס. ראשל״צ. המפגש הזה נגמר בתבוסה כואבת למארחת, כשנורדיה מנצחת 1:8. מי שפתח את הסכר היה הכובש המצטיין של ליגה ג׳ מרכז העונה, אלעד אברמסון שכבש את הראשון כבר לאחר 10 דקות. רן דדיה הוסיף את השני בדקה ה-19, שתי דקות לפני שאברמסון שוב הרשית. ראשל״צ הספיקה לצמק לפני הירידה למחצית, 3:1 לנורדיה בהפסקה. במחצית השנייה היה זה אביתר ברוכיאן שנתן את הטון, כשכבש ארבעה שערים משלו. שער נוסף של נורדיה השלים שמינייה לרשת של ראשל״צ, ונורדיה שמרה על יתרון חמש נקודות בפסגה, בדרך, אולי, לליגה ב׳.

 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה