נעים: "אף אחד בבית"ר לא לחוץ"



בית"ר ירושלים התאמנה הבוקר שוב ללא אבירם ברוכיאן שצפוי להיעדר גם מול בני יהודה. ברק משה ייעדר גם כן. דן אייבנדר חוזר לקישור. המאמן:"עד שנתחזק שחקנים יצטרכו לתת יותר"

בית"ר ירושלים התאמנה הבוקר בבית וגן לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה. מאמן הקבוצה, יובל נעים, משיך להתלבט לגבי שחקני ההרכב.
 

אבירם ברוכיאן ייעדר ככל הנראה גם במשחק הקרוב ומי שאמור להחליפו הוא אופיר עמרם. מי שעוד ייעדר מהסגל הוא תומר בן יוסף שסובל ממתיחה. המאמן תירגל גם את אופיר קריאף ושי חדד שעשוי לחזור ל-11 השבוע. דן אייבנדר שלא שיחק במחזור הקודם בגלל צהובים יחזור להרכב.
 
וועדת המשמעת של סטיבן כהן נדחתה לשבוע הבא ובנוסף, על פי המסתמן, יאבד כהן את מקומו בהרכב. המאמן מאוכזב מהתנהגותו של כהן ומהעובדה ששיקר לגבי מקום הימצאו וגם לא מרוצה ממנו מבחינה מקצועית.
 
"אין לי את הפריווילגיה להתחיל להעיף שחקנים הביתה", אמר אתמול יובל נעים לרדיו ירושלים, בהתייחס למקרה של כהן. "תאמינו לי שאם היה לי עודף שחקנים על הספסל סטיבן היה נענש בחומרה."
 
הבוקר דיבר נעים באימון הקבוצה ואמר: "אנחנו מתסכלים רק על עצמנו ועל מה שאנחנו צריכים לעשות ולא על בני יהודה. חשוב שנדע לנצל את המצבים ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה ונלך קדימה. אף אחד בבית"ר לא לחוץ. ברור שיש דאגה אבל זה התפקיד שלנו. אנחנו מאמינים בקבוצה."
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה