הסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי הערב במלחה: הפועל ירושלים מול מכבי תל אביב



שתי היריבות המושבעות יפגשו במסגרת חצי גמר גביע צ'אנס. האלופה מגיעה פייבוריטית גמורה, אבל בקבוצה של עודד קטש לא מתכוונים להרים ידיים. המאמן: "מגיעים לנצח". תומאס כנראה יתלבש

עונת הכדורסל עדיין לא נפתחה באופן רשמי, אבל חובבי הכדורסל יקבלו כבר הערב את הסופר קלאסיקו הראשון של הכדורסל הישראלי העונה, כשהפועל ירושלים תפגוש את מכבי תל אביב במלחה (21:00) במסגרת חצי גמר גביע צ'אנס.
 

ירושלים ערכה אמש את האימון המסכם שלה לקראת הערב, כשג'ון תומאס ואייברי בראדלי, שעברו את הבדיקות הרפואיות, השתתפו בו לראשונה. אחד מהם, אגב, צפוי להתלבש הערב ולשחק וההערכה היא שיהיה זה תומאס.
 

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק הערב: "היכולות הגבוהות של מכבי ידועות לכולם ובהחלט מדובר בקבוצה מצוינת. הסגל שלנו הולך ומתחבר ממשחק למשחק והמטרה שלנו היא להתקדם ולהשתפר בכל רגע. תמיד יש פיקנטריה והרבה עניין סביב מפגשים של מכבי והפועל, בטח כשמדובר במשחק הראשון של העונה. מחכה לנו משימה קשה, אך יחד עם הקהל אנחנו מגיעים בכל משחק לנצח. אני בטוח שתהיה אווירה מדהימה במלחה".

גוני יזרעאלי הוסיף: "צפוי לנו משחק מותח ומעניין מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו. זהו טורניר הכנה אחרון לקראת תחילת העונה ונרצה להמשיך את המגמה החיובית שלנו. חשוב שהקהל הנפלא שלנו יגיע לדחוף אותנו במפגש מול מכבי, כי הוא מהווה פקטור משמעותי במשחקים מסוג זה. אני מאמין שיהיה משחק מהנה ומעניין".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה