חן עזריאל עובר למכבי חיפה



בית"ר ירושלים מתחילה במכירת חיסול? העברתו של השחקן למכבי חיפה סוכמה בין שני המועדונים וביום ראשון הקרוב אמורה להתבצע החתימה הרשמית. בית"ר צפויה לקבל תמורת ההעברה 3.8 מיליון ש"ח. יוסי מזרחי ל"רדיו ירושלים": "כואב הלב לראות את בית"ר מושפלת על ידי אנשים. המשחק מחר? אשדוד איבדה את הלב שלה. יהיה משחק של הרבה צעירים וישראלים"

חן עזריאל, שחקנה של בית"ר ירושלים, בדרך למכבי חיפה. החלוץ המוכשר יעבור ככל הנראה לשחק בירוק, אחרי שהעברתו סוכמה בין איציק קורנפיין ויעקב שחר. עזריאל צפוי לחתום על החוזה באופן רשמי ביום ראשון הקרוב ובית"ר צפויה לקבל עבורו 3.8 מיליון ש"ח.
בית"ר סיימה את האימון המסכם שלה לקראת לקראת המשחק מחר בגביע הטוטו בחוץ מול מ.ס אשדוד.

דוד אמסלם לא תירגל את ההרכב שיפתח מחר במשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. אמסלם יצטרך גם לחזק את הקבוצה במספר שחקני נוער. אמסלם ניסה להרגיע את השחקנים בסוף האימון ואמר להם: "תנסו לשים את הכל בצד, תתרכזו בכדורגל נטו".
מושיקו מישאלוף ותומר בן-יוסף קיבלו אישור מהבקרה לשחק מחר, למרות שהם עדיין לא תחת חוזה בבית"ר. חן עזריאל, שעובר למכבי חיפה, לא ישחק.
מאמנה של מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי, התייחס למשחק מחר מול בית"ר ולמצבה של הקבוצה ואמר: "כואב הלב לראות את בית"ר מושפלת ככה. האנשים האלה לא מבינים בכלל מה זה בית"ר ומה זאת המסורת שלה. אשדוד איבדה את הלב שלה ואם לא נביא תחליפים ראויים, הקבוצה תהיה במצב קשה. אם זה לא יקרה, נהיה בצרות. המשחק מחר? יהיה משחק של הרבה צעירים וישראלים".   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה