הכסף עדיין לא עבר. בבית"ר לחוצים ואפילו מודאגים



דאגה ולחץ בבית וגן. הרוכשים האמריקים עדין לא העבירו את הכסף שהובטח. הזמן העומד לטובת בית"ר אוזל, נותרו 24 שעות להעברת התקציב בבקרה התקציבית. במידה והעיסקה תתפוצץ בכוונת קורנפיין לחזור לתוכנית הקיצוצים המקורית

יממה נוספת עברה, והבעלים החדשים של בית"ר ירושלים, דן אדלר ואדם לוין, עדיין לא העבירו את ה-400 אלף דולר לחשבון הנאמנות של הקבוצה, כפי שהתחייבו לעשות מיום שני האחרון. אם אתמול בבית"ר שידרו אווירה רגועה ונינוחה, הרי שהיום בבוקר המנגינה כבר שונה לחלוטין ובבית"ר מתחילים להיות לחוצים, אפילו מודאגים, מהעובדה שהכסף טרם עבר.
הסיבה בגללה בבית"ר לחוצים ומודאגים היא שהקבוצה צריכה עד מחר להעביר את התקציב בבקרה, כך שבמילים אחרות, אם הכסף לא יעבור היום, בית"ר תהיה בבעיה. בבית וגן עשויים לבקש ארכה מהבקרה לעניין הזה וגם להיענות בחיוב, אבל עצם העובדה שהכסף לא עבר בצורה חלקה עד עכשיו גורמת ללא מעט אנשים במערכת של בית"ר לגלות סימנים של דאגה ובעיקר פליאה, בטח לאור העובדה שאדלר ולוין הצהירו שהם יעבירו את הכסף ביום שני. אדלר ולוין, בשיחה עם עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, הבטיח שהכסף יעבור עד היום ובבית"ר מקווים שהדבר אכן יקרה במהלך היממה הקרובה.

בגזרה המקצועית, דוד אמסלם צפוי להנחית עוד השבוע שני זרים להתרשמות בקבוצה. במקביל, עלתה מועמדותו של הבלם הארגנטינאי ויקטור פפינו. גם לירון דיאמנט, שהחל להתאמן עם בית"ר, בא בחשבון מבחינתו של אמסלם.
 
צילום: פלאש90  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה