נמצא המושיע?



בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש פיתרונות למצב הלא טוב של הקבוצה, והבוקר נפגש היו"ר איציק קורנפיין עם מנכ"ל חברת "סטארט" מיקי קופל, שאמר בסיום הפגישה: "יהיה לנו קשה להעמיד את הסכומים שבית"ר צריכה, כרגע אנחנו בודקים את האופציה להיות ספונסרים או להקים בעתיד קבוצת ניהול עם עוד משקיעים". חן עזריאל בדרך למכבי חיפה. היום משחק אימון מול ראשון לציון

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש פיתרונות למצב הכלכלי הקשה של הקבוצה, כששעון החול הולך ואוזל והקבוצה צריכה להגיש עירבונות לתקציב תוך שבוע ימים. בימים האחרונים נוצר קשר בין מנכ"ל חברת "סטארט" הירושלמית, מיקי קופל, ליו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, כשקופל רוצה לסייע לבית"ר מבחינה כלכלית. הבוקר נפגשו שני הצדדים במשרדו של קופל, אבל כרגע נראה שאם מנכ"ל החברה יסייע לקבוצה מבית וגן, יהיה מדובר בתמיכה ברמה של ספונסר, ולא מעבר.
קופל סיפר בצאתו מהפגישה: "הייתה פגישה מאוד מעניינת והתרשמתי מאיציק שמאוד נלהב לעזור לבית"ר. מבחינת מספרים, יהיה לנו קשה להעמיד את הסכומים שבית"ר צריכה, כי גם הזמן משחק תפקיד מרכזי. כרגע אנחנו בודקים את האופציה להיות ספונסרים או להקים בעתיד קבוצת ניהול עם עוד מספר משקיעים".

בבית"ר, בלי קשר, במטרה לפתור את הבעיה הכלכלית, עשויים למכור את חן עזריאל למכבי חיפה. החלוץ המוכשר, שמחזיק בחוזה בבית"ר ירושלים לעונה הקרובה, מחוזר מאוד על ידיד אלישע לוי, מאמנה של האלופה, והשיחות בין הצדדים כבר מתנהלות מספר ימים. בעקבות החתימה של עומר דמארי בהפועל תל אביב ושל בן שהר באוקזר הצרפתית, בחיפה מתחילים לגלות סימנים של לחץ ומעוניינים לצרף את עזריאל כבר ב-48 השעות הקרובות.
היום תקיים בית"ר משחק אימון מול הפועל ראשון לציון וביום חמישי תערוך משחק אימון נוסף מול מכבי הרצליה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה