לרגל ראש השנה: סמל י' חיילת מצטיינת מטעם מפקד פיקוד הדרום



הכירו את סמל י', בת 22 מהעיר ירושלים אשר משרתת במודיעין פיקוד הדרום ולרגל ראש השנה קיבלה את תואר הכבוד חיילת מצטיינת מטעם מפקד פיקוד הדרום האלוף הרצי הלוי, על ביצוע תפקידה במסירות והתמדה רבה.

סמל י'- חיילת מצטיינת. צילום: דו"צ
סמל י', מירושלים, קיבלה חיילת מצטיינת לרגל ראש השנה. י' התגייסה בספטמבר 2018 לחיל המודיעין ומשרתת כיום כחוקרת מודיעין ומתמחה בגזרת הדרום. י' לקחה חלק בתנועת הנוער "השומר הצעיר" בתור חניכה ומדריכה ועשתה שם גם שנת שירות.

י' התגייסה בספטמבר 2018 למודיעין עברה קורס והגיעה למודיעין פיקוד הדרום. היא לקחה חלק במבצע 'חגורה שחורה' שם לקחה חלק באופן אינטנסיבי והובילה תהליכים רבים, את תפקידה היא מתארת כמרתק כל יום מחדש ומשפיע. י' קיבלה את ההודעה על כך שהיא מצטיינת מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, "מאוד התרגשתי לשמוע שקיבלתי הצטיינות וגם המשפחה שלי שמחה בשמחתי."
י' קיבלה את אות ההצטיינות על מעשיה במהלך השנה האחרונה במסגרת תפקידה.


על י' מוטלת אחריות רבה והיא מספרת כי חשוב לה לבצע את תפקידה בצורה הטובה ביותר מתוך הבנה של חשיבות התפקיד והשפעתו על התחום המבצעי. "היחידה מדהימה, יש בה אווירה משפחתית, כיף לעבוד עם החברים למדור".

מפקדה של י' מספר עליה כי: "י' היא המודל לחיילת מצטיינת- בעלת תפיסת אחריות מרחיבה, מקצועית מאוד, ביקורתית וחותרת להשפעה על המציאות. על אף היותה חיילת בשירות חובה היא הצליחה לבסס שיתוף פעולה ייחודי עם גופי מודיעין מקבילים, שכבר הביא לתוצאות מרשימות בשטח."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה