נשיא המדינה ביקר היום פצועים שנפגעו בפיגועי הטרור האחרונים בירושלים



שיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר היום (ד') פצועים שנפגעו בפיגועי הטרור בירושלים בימים האחרונים, ומאושפזים בבית החולים שערי צדק. את הנשיא ליוו פרופ' יהונתן הלוי מנכ"ל המרכז הרפואי, וד"ר עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה

נשיא המדינה נפגש עם אחת הפצועות מהפיגוע בקו האוטובוס בארמון הנציב אתמול, הצעירה נדקרה בכתף וסיפרה לנשיא על האירוע הקשה, ורגעי האימה במהלכם הבינה כי הצעיר שנושא נשק איננו מכוחות הביטחון אלא מחבל. הצעירה סיפרה כיצד ניסתה להימלט כשהיא פצועה ועל תחושת ההקלה כאשר הבינה שכוחות הביטחון השתלטו על האוטובוס. הנשיא לחץ את ידה בחום במהלך שיחתם ואמר לה כי היא גיבורה, וכי הוא שמח לשמוע מרופאיה כי היא מחלימה במהרה. בטרם יצא הנשיא מחדרה ביקשה הצעירה להצטלם איתו תמונת "סלפי", הנשיא השיב לה בתגובה כי ישמח וכי זו רק עדות לכך שהיא מחלימה מהר.

לאחר מכן המשיך הנשיא לביקור אצל מאיר פבלובסקי בן ה29 שנפצע בכתף ובבטן בפיגוע הדקירה שארע בקרית ארבע. מאיר פונה לבית החולים כשהוא פצוע קשה ומאז אשפוזו נותח מספר פעמים ומאז יש שיפור ניכר במצבו. "אתה גיבור", אמר הנשיא למאיר, כשנפגשו, מאיר השיב לנשיא כי הוא לא מרגיש גיבור. הנשיא הוסיף "נפצעת פצעים קשים והיום אתה על הרגליים, זו לא פציעה קלה כל מה שצריך להטריד אותך זה ההחלמה." מאיר אמר לנשיא בתגובה: "מטריד אותי שלא פעלנו מספיק שאני פעלתי מספיק, הייתי לחוץ". הנשיא השיב "פעלת נכון ומהר- אתה גיבור". מאיר סיפר לנשיא על הפיגוע, ועל הניסיון שלו למרות הפציעה הקשה ממנה סבל, להשתלט על המחבל. הנשיא חיבק אותו בחום ואמר לו שהוא יכול להיות מאוד גאה בעצמו. בסיום שיחתם איחל לו הנשיא רפואה שלמה ואמר כי הוא נרגש לראות אותו על רגליו אחרי הפציעה שחווה.

הנשיא ביקר צעיר נוסף המאושפז בבית החולים ונפצע בפיגוע דקירה שאירע מול המטה הארצי בירושלים. הצעיר סיפר לנשיא כי הוא לא זוכר הרבה מהאירוע ורק לא מזמן ראה תמונות מהזירה. הנשיא חיבק אותו בחום ואמר לו כי עליו להתרכז בהחלמה ולא באירוע שהיה ואיחל לו ולאשתו הצעירה שידעו רק בשורות טובות ורפואה שלמה.

צילום: מארק ניימן / לע"מ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה