תשע שנות מאסר נגזרו על זלמן כהן שביצע מעשים מגונים בארבעה קטינים בנחלאות



בית המשפט המחוזי בירושלים, גזר היום (יום ג') על הנאשם זלמן כהן עונש של 9 שנות מאסר בפועל, ופיצוי בסך של 25,000 ₪ לכל אחד מהמתלוננים. זלמן כהן הורשע בביצוע שורה של מעשים מגונים בארבעה קטינים בשכונת נחלאות, בה התגורר בתקופה הרלבנטית

זלמן כהן הורשע בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינים.כזכור, זלמן נהג להכניס ילדים וילדות לביתו ולהתעלל בהם מינית. במקרה אחד הוא הורה לילדה בת 6 ולילדים נוספים להתפשט והוא צפה בהם, במקרה אחר הוא צילם שני ילדים בני 8, הורה להם להתפשט ולגעת זה בזה באברי המין. אם סירבו הילדים לדרישותיו של כהן הוא הגיב באלימות, או שאיים עליהם באקדח צעצוע ואמר כי יהרוג אותם. 

היום (יום ג') בית המשפט המחוזי בירושלים, בפני כבוד השופט הבכיר אמנון כהן, גזר על הנאשם זלמן כהן עונש של 9 שנות מאסר בפועל, ופיצוי בסך של 25,000 ₪ לכל אחד מהמתלוננים. 

פרשת הפדופיליה התפוצצה בחודש אוגוסט 2011, בגזר הדין קבע השופט "המעשים שביצע הנאשם הינם חמורים ביותר ומעוררים סלידה ושאט נפש. הנאשם, בחר לו כקורבנות ילדים רכים בשנים, אשר קל היה לו לנצל את תמימותם ואת אמונם במבוגרים המשתייכים לקהילה שלהם. הוא ראה בהם כלי שרת לסיפוק יצריו המיניים ולא גילה בהם כל התחשבות או רחמים". 

עוד הוסיף השפוט "מכלול הנסיבות האמורות מחייבות תגובה עונשית הולמת, אשר תבטא את הסלידה החברתית ממעשים אלה, תגמול לנאשם על הפגיעה שפגע בקטינים וכן תרתיעו מלבצע עבירות נוספות, כמו גם תרתיע עבריינים פוטנציאליים". 

 

תמונה: אילוסטרציה flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה