שושני, בן 55, אלוף משנה במיל', כיהן ב- 3 השנים האחרונות כמנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה. מאז תחילת ההפעלה ועד היום הוביל שושני שינויים רבים לטובת שיפור השירות לנוסעי הרכבת הקלה לרבות שיפור בתדירות ובזמני הנסיעה מהם נהנים מידי יום כ- 110,000 נוסעי הרכבת הקלה.
מחליפו העתידי, ירון רביד, בן 43, משמש ב-3 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל רכבת ישראל. במסגרת תפקידו היה אחראי על תחום הפיתוח בחברה כולל הקמת הקו המהיר לירושלים ופרויקט חשמול הרכבת. קודם לכן הקים את אגף התיאום והבקרה של חטיבת התשתיות ברכבת ישראל ושימש כמנהל האגף. רביד שימש בין השנים 2001 ל-2006 כסמנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים. בעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.
יו"ר סיטיפס, אברהם (בייגה) שוחט, אמר כי "דירקטוריון סיטיפס מודה ליהודה שושני על תרומתו ועשייתו הרבה לקידום הפרויקט ולהובלת הרכבת הקלה לשלב ההפעלה המסחרית. הרכבת הקלה תורמת רבות לפיתוח העיר ירושלים ולכלכלתה ולשושני חלק גדול בכך".