הפועל ירושלים מחזיקת גביע המדינה



אחרי יותר מעשור ללא גביע בבירה, הפועל ירושלים הביסה במשחק חד צדדי את מכבי ראשון לציון שבסופו האדומים זוכים בתואר הנכסף

 על אף עזיבתו של אורי אלון בעונה האחרונה את הפועל בנק יהב ירושלים, קבוצתו של עודד קטש מנצחת את ראשון לציון של גיא גודס 82:67 וזוכה בגביע המדינה.

ג'ייקובן בראון, אמר בסוף המשחק: "עשינו את זה למען ירושלים. אני גאה מאוד להיות חלק מהפועל ירושלים. אני המנהיג של הקבוצה ואני רק רוצה להצליח עם הקבוצה הזאת. אלו האוהדים הכי טובים ששחקתי למענם".

המשחק נפתח במגמה התקפית ובלי הרבה הגנות, שלשה של סטיבנס העניקה לראשל"צ 5:8. המילטון קלע סל יפה, וקטש נילה מהספסל את פלדין כדי שיעשה קצת סדר. סל ועבירה של סטיבנס, שגם הדביק עבירה שנייה לאוונס, קבע 7:13 לכתומים. ליאור אליהו עלה טוב מהספסל וקלע 6 נקודות רצופות, שצימקו ל-15:13. שלשה של בראון נתנה לי-ם את היתרון, וגודס ביקש פסק זמן ראשון. הגארד של קטש המשיך בכושר המצוין שלו מהחודש האחרון, 18:23 לי-ם בסיום הרבע הראשון.

אלכס המילטון, שסיים את הרבע הראשון עם 1 מ-7 מהשדה, המשיך לא לתרום בהתקפה, שלשה של פלדין חתמה ריצת 3:17 של השחורים. ראשל"צ המשיכה לשחק אך ורק על המילטון, בעוד קטש קיבל נקודות ממספר רב של שחקנים. בנוסף, הקבוצה של גודס המשיכה להחטיא מקו העונשין. למרות זאת, ירושלים לא הצליחה למצוא את הטבעת ולברוח. שתי הקבוצות פשוט לא הצליחו להשיג סל שדה ברבע חלש, וגודס ספג טכנית אחרי שמחה על אחת השריקות. קולשוב תפר שלשה שצימקה ל-33:30, ולאחר דקות רעות מאוד, הכדורים התחילו להיכנס. י-ם חשבה שהיא תרד להפסקה ביתרון יותר משמעותי, אבל זה נגמר ב- 42:40 לזכותה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מברך את הפועל ירושלים על הזכיה בגביע המדינה: "הגביע בידנו! בשם תושבי ירושלים אני מברך את הפועל ירושלים על זכייתה ומודה להם על  הכבוד הגדול שהביאו לעיר. השילוב בין אהבה לרצון תמיד מנצח!

 

קרדיט לתמונה: רועי אלימה, פלאש 90 אליהו. מזכיר נשכחות (אלן שיבר)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה