אם אוכלים בזמנים הנכונים ואת סוג המאכלים שרגילים לאכול, אין כל סיבה לא ליהנות מארוחות מחוץ לבית התורמות גם רבות לשיפור במצב הרוח ובחיוניות.

לאכול בחוץ ולהישאר בריאים

כשקיימת החלטה שבוחרים רק במאכלים המתאימים אפשר בקלות לאכול בחוץ ולהישאר בריאים גם כשיש לכם סוכרת. המוטו הוא לוודא ממה מורכבות המנות השונות כדי לנטרל את אלו המכילות פחמימות, קלוריות מרובות ופחמימות, לא להזמין אותן ולדבוק במנות בריאות יותר.

כדי לשמור על רמת האיזון של הסוכר בדם חשוב מאד לאכול בזמנים הקבועים שבהם הגוף שלכם מורגל לאכול לכן יש להתאים לכך את לוח הזמנים של הטיול או השופינג בקניון. בהגיע השעה הזו יש לגשת למסעדה ולאכול ולאחר מכן להמשיך ביום המוצלח.

אם חלו שיבושים בלוח הזמנים ואתם נמצאים במקום שאין בו מסעדות ולכן אין אפשרות לאכול בשעה זו, חשוב לאכול אפילו משהו קטן. רוב חולי הסוכרת מורגלים לכך ולוקחים עימם מראש כמה פריטים בתיק שמיועדים בדיוק למקרים מסוג זה. חטיפים, פרי, ירק או כריך. ובשלב מאוחר יותר כשתגיעו למסעדה תאכלו מנה שתשביע אתכם וכך אפשר לאכול בחוץ ולהישאר בריאים.

התפריט במסעדה

אם התכנית שלכם היא להגיע למסעדה שעדיין לא ביקרתם בה ואינכם מכירים את מאכליה, יש לנו כמה טיפים לסוכרתיים שבכל זאת רוצים לאכול בחוץ כדאי לבדוק יום קודם לכן באינטרנט ולראות את התפריט המוצע. כשתגיעו למסעדה כבר יהיו לכם כמה אופציות מתאימות ותוכלו לברר פרטים מהותיים עם המלצר כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

צוות המסעדות מודע היום לצרכים מיוחדים של הלקוחות ובמקרים רבים השף יגיע לשולחן כדי לחשוב יחד אתכם, להמליץ ולייעץ מהי המנה הנכונה ביותר עבור הלקוח חולה הסוכרת.

ההמלצה הכללית היא להמעיט בפחמימות, ולהגדיל את המנות המכיל חלבון וירקות.

כמעט בכל מסעדה אפשר להמיר מנת פחמימות כמו תפוחי אדמה במנה כפולה של ירקות טריים או מבושלים וכך הרכב הארוחה יתאים לכם הרבה יותר ותוכלו לאכול בחוץ ולהישאר בריאים.

כמו בבית, אל תשתו במסעדה משקאות עתירי סוכרים אלא הזמינו מים או סודה.

טיפים לסוכרתיים שבכל זאת רוצים לאכול בחוץ

מוצרי הלוואי עלולים להיות בעלי ערך גבוה של סוכרים ולכן יש לשים אליהם לב ולהימנע ככל האפשר מאכילתם. אפשר להיחשף לכך ברטבים שונים, מנות בעלות זיגוג סוכר בחלקן העליון, דבש ועוד.

טיפים לסוכרתיים שבכל זאת רוצים לאכול בחוץ, עדיף לא לצרוך את המוצרים הנלווים כלל(,)לצרוך כמות מזערית מהאופציות הללו או לחילופין לצרוך רטבים אחרים שאינם עתירי קלוריות וסוכרים.