אוהד הותקף בסיום משחק כדורגל



חשד: עכבו אחר אוהד הקבוצה היריבה לאחר המשחק ממרכז הארץ ועד לירושלים, חסמו אותו בכביש, תקפו אותו באלימות וגרמו נזק לרכבו – פעולות חקירה של המשטרה הביאו למעצרם של 2 חשודים

במשחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב שהתקיים ביום שני בשבוע שעבר, נרשם עוד מקרה אלימות. 

על פי החשד, אוהדי הקבוצה המארחת, עכבו אחר אוהד הקבוצה היריבה לאחר המשחק ממרכז הארץ ועד לירושלים, חסמו אותו בכביש בגין, תקפו אותו באלימות וגרמו נזק לרכבו.

בתאריך 10.12.18, יצא הקורבן בסיום משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים במרכז הארץ, בנסיעה לכיוון ירושלים חזרה אל ביתו, בשלב מסוים על כביש בגין, הפתיע אותו רכב שחסם את דרכו וממנו ירדו מספר חשודים רעולי פנים שניפצו את שמשת רכבו, תקפו אותו באלימות באמצעות אלות ונמלטו מהמקום.

בעקבות התלונה שהוגשה במשטרה, נפתחה חקירה תוך שימוש נרחב במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו את חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותם של 2 מהחשודים העיקריים (22, מרכז הארץ) ומעצרם אתמול (18.12.18).

החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד לתקיפה ע"י שניים או יותר, חבלה במזיד ברכב וסיכון אדם בנתיב תחבורה.

היום, יובאו החשודים בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

משטרת ישראל פועלת בנחישות וללא פשרות כנגד עבירות האלימות בכלל, ובפרט כנגד אלו המתרחשות בין אוהדים על רקע אירועי ספורט. המשטרה כפי שפעלה שוב גם במקרה זה, תעשה שימוש בכלל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה על מנת לאתר את החשודים ולהביאם לדין.


אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה