סופגניה במתנה עד הבית - משכן לשכן



"סופגניות ולביבות בין ירושלמים וירושלמיות": בחנוכה הזה ירושלמים וירושלמיות נרשמים דרך אתר ייעודי ואירוע בפייסבוק, מגרילים שכנים, נותנים להם סופגנייה עסיסית – ומקבלים אחת בחזרה!

אחרי ההצלחה המסחררת של פרויקט הסופגנייה הירושלמית בשנה שעברה, גם השנה החליטו בעיריית ירושלים לשדרג את אווירת החג ולקרב בין הקהילות השונות המרכיבות את בירת ישראל דרך הבטן. במסגרת הפרויקט "סופגניות ולביבות בין ירושלמים וירושלמיות" - כל ירושלמי/ת יכול/ה להירשם באתר ייעודי https://www.jerusalemneighbors.com, להגריל שכן או שכנה, לתת להם סופגנייה במתנה – ולקבל אחת בשבילו משכנ/ה אחר/ת!

היוזמה של מחלקת הניו מדיה בלשכת הדובר בשיתוף עם פרויקט שכונה צעירה בעיריית ירושלים נועדה לחזק את הקשרים הקהילתיים המקומיים בעיר בעלת מגוון אנושי מרשים כמו ירושלים, ולקרב בין המגזרים השונים באווירת חג האורים.

ההרשמה תימשך ממש עד כמה ימים לפני החג, והציוות האקראי בין השכנים יבטיח שכל מי שייתן סופגנייה, ישובץ גם לקבל אחת. הסופגניות (או הלביבות) יימסרו בין שכנים שמתגוררים באותה שכונה, ויתרום כאמור לחיזוק תחושת הקהילתיות ולהיכרות בין המגזרים השונים בעיר. כי אין על חנוכה בירושלים!

ב-2.12 (ראשון) יחולקו במרכזים הקהילתיים בשכונות אריזות מיוחדות וממותגות לטובת הסופגניות – כך שכל המשתתפים יוכלו לקבל חבילה מהודרת (ואולי גם להעלות איזו תמונה לסטורי באינסטגרם).

בזמן מילוי טופס ההרשמה, כל משתתף יכול לציין גם את ההעדפות התזונתיות שלו (טבעוני, למשל) ומה הוא אוהב בחג החנוכה כדי לעודד את השכן למצוא את הסופגנייה המושלמת בשבילו.

בנוסף, התושבים יוכלו לתעד את הפגישה המרגשת והטעימה בתמונות וסרטונים ולהעלות אותם לאיוונט הרשמי של הפרויקט בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/503666506813563/


צילום פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה