תקופת הסליחות בכותל המערבי



לקראת תקופת הסליחות בכותל המערבי: סיורים בעקבות הפיוטים והסליחות בשעות המיוחדות של הלילה

לקראת התקופה המיוחדת בשנה- תקופת הסליחות- הקרן למורשת הכותל המערבי מובילה עשרות סיורי סליחות ייחודיים ומגוונים בשעות הלילה, הצפויים להתקיים החל מראש חודש אלול ועד ערב יום הכיפורים. תפילת הסליחות מלכדת את הרבים והשונים המשתתפים בתפילה המיוחדת הזו הנאמרת בהשתפכות הנפש. בשעה זו מלאה רחבת הכותל מזן אל זן במתפללים מרחבי הארץ, אשר מקבלים על עצמם עול מלכות שמיים בימים אלו של תשובה ושואגים כדבוקה אחת כלפי שמיא 'אדון הסליחות, חטאנו לפניך – רחם עלינו'.

בקרן למורשת הכותל המערבי מציינים, כי מדי שנה בתקופת הסליחות, שהינם ימים של סליחה ומחילה, וקרבה לבורא עולם - מגיעים לסיורי סליחות ולאמירת סליחות ברחבת הכותל המערבי עשרות אלפי אנשים. אנו ממשיכים לפעול במטרה ליצור סיורים ייחודים ומגוונים, שיאפשרו לכל אחד ואחת לקחת חלק בסיור ההולם את העדפותיו. השנה המשכנו להגדיל את מספר הסיורים על מנת לתת מענה לביקוש הגדול. לאור כך ממליצים בקרן למורשת הכותל המערבי לקהל המבקרים להקדים את הזמנת הסיורים, ככל הניתן ולהתעדכן בפרטים באתר האינטרנט.

עוד ציינו בקרן למורשת הכותל המערבי, כי הזמן הטוב לקיומם של סיורי הסליחות הוא בשעות הערב המאוחרות, כך שבתום הסיור יוכלו המבקרים להצטרף לחוויה הגדולה של אמירת הסליחות המרגשת והעוצמתית ברחבת הכותל המערבי, המתקיימת בחצות הלילה.


 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה