לימודי שוק ההון למתחילים – אתם מוזמנים להתחיל



אנו תמיד נושאים את עינינו לצמרת הכלכלית ופועלים, הלכה למעשה, לפי החוקים שהם מעבירים, ההמלצות שלהם והיישומים שמוכתבים לנו. אם אנו מחליטים למשל, לקחת משכנתא, אנחנו לא שואלים את עצמנו למה הריבית פעם ארבעה אחוז ופעם שבעה אחוז. אנחנו פשוט עובדים על אוטומט מתוך הנחה שזה מה שיש. אלה הכללים. יש "אותנו" שעושים ויש "אותם" –שמחליטים.

 

שאלתם את עצמכם פעם, למה בעצם אתם צריכים להיות מובלים ולא מובילים? האם אתם פחות חכמים? לא. האם אתם פחות שאפתניים? ממש לא. האם אתם פחות מלומדים בתחום המימון והכלכלה? כן, אבל זה בהחלט בר תיקון. האקדמיה לפיננסים מזמינה אתכם לצלול לתוך לימודי שוק ההון, לדעת כל מה שאפשר וכל מה שצריך על תימחור, ניירות ערך, מסחר, מניות, נדל"ן, זיהוי הזדמנויות ועוד.

 

את שוק ההון חייבים ללמוד מהבסיס

שוק ההון מורכב מהרבה מאד פרמטרים, שכל אחד מהם מחולק להרבה מאד גורמים. המשמעות של זה, שאם אתם לא בקיאים בכל הכוחות וההשפעות של השוק, אתם לא יכולים לעשות שום דבר. גם לא "להשקיע בקטנה" כמו שהרבה אנשים עושים – ולעיתים קרובות נכווים. הרעיון של השקעה בסכומים קטנים "על עיוור" הוא מהלך לא חכם: נכון שמדובר בסכומים קטנים, אבל בדיוק מאותם סכומים אתם יכולים לצמוח לרווחי עתק – במקום להפסיד אותם, אז לא חבל? זו לא נגזרת משמיים שהשקעה בבורסה חייבת להסתיים במפלה כלכלית, בדיוק כפי שלא כל השקעה נדל"נית תסתיים ברווח אדיר. לפני שאתם מוציאים כסף – תלמדו את השוק שבו אתם פועלים. הרי גם אם אתם משקיעים סכומים נמוכים, הכוונה שלכם מן הסתם אינה לתת אותם כתרומה לבורסה - יש לכם מטרה והיא להרוויח. אם עד כה שיחקתם בבורסה כמו חובבנים מתוך מחשבה שזו לא באמת זירה שבה אתם יכולים לבלוט, להשפיע או הרוויח בגדול, תתפלאו לשמוע שגם אתם יכולים להיות כרישי בורסה, נדל"ן וכלכלה. התנאי: קורס שוק ההון למתחילים במקום חזק כמו האקדמיה לפננסים מבית BDO, הכולל חטיבות לימוד בפריסה ארצית, המקום היחידי שמשלב לימודים מקצועיים עם כלים חזקים וידע אמיתי על כל מה שקורה בשוק העכשווי, התוסס והמשתנה של שוק ההון הישראלי והבינלאומי.

 

להתחיל ללמוד בלי להסס ובלי להתלבט

תמיד תהיינה התלבטויות, לעולם יהיה מי שינסה להוריד לכם את התיאבון להתקדם ולפוצץ לכם את הבלון הנפוח מאוויר של שאפתנות בריאה. אם תיכנעו לשיקולים של כסף (ברור שאין לכם הרבה כרגע, זו הסיבה שאתם כל כך צריכים את הלימודים האלה), של זמן או של חוסר יכולת לשלב לימודים עם העבודה הקיימת – זה לא יקרה לעולם. אתם תמיד תישארו באותו מקום, על אותו כסא, מוקפים בדיוק באותם אנשים ומצייתים לאותו בוס. על מנת שזה לא יקרה, אתם צריכים לטלטל את המערכת – לקפוץ ראש ולהתחיל לשחות עם הכרישים. במקרה הזה, כרישי נדל"ן וכלכלה שילוו אתכם עד לקבל התעודה היוקרתית.

 

למנף את הלימודים כדי לפצוח בקריירה חדשה

אנשים רבים לומדים באקדמיה לפיננסים כדי ליישם את המידע החשוב עבור ההשקעות הפרטיות שלהם, לצאת לדרך עצמאית ומניבה יותר ולהשתחרר מכבלי המשכורת היציבה אומנם, אך סובלת מחסרונות כגון - מוגבלת למדי, לא גמישה - ונתונה לחלוטין להחלטותיהם של אחרים. אבל הלימודים במכללה לפיננסים נותנים לכם יתרון נוסף: האפשרות לעבוד בתחום החדש שלמדתם. אתם יכולים להיות עצמאיים לגמרי ולנהל חוג לקוחות משלכם, ואתם יכולים גם להשתלב בכל מוסד, משרד או חברה פיננסיים בתפקיד ניהולי מרגש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה