אנדרטה ע"ש ציון (צ'יקו) עדקי ז"ל נחנכה בגן החיות התנכ"י



בגן החיות התנ"כי התקיים טקס הסרת לוט מאנדרטה ע"ש ציון (צ'יקו) עדקי ז"ל, קבלן תשתיות ירושלמי שנהרג בחודש אפריל לפני שנה בתאונת עבודה

ביום שישי, התקיים בגן החיות התנ"כי טקס הסרת לוט מאנדרטה ע"ש ציון (צ'יקו) עדקי ז"ל, קבלן תשתיות ירושלמי שנהרג בחודש אפריל לפני שנה בתאונת עבודה של פיצוץ יזום באתר בניה בעיר צפת, במהלכה נפגע מאבן שהתעופפה אל ראשו.

בחודש אפריל אשתקד, הגיע ציון (צ'יקו) עדקי לעיר צפת כדי לערוך פיצוצים מבוקרים לשם הרחבת שכונה בעיר שמסגרתה בוצעו עבודות עפר תוך שימוש בפיצוצי סלעים מבוקרים. במהלך אחד הפיצוצים נהרג מפעיל המטען, צ'יקו עדקי, בן 41 משכונת הר חומה. עדקי היה מקבלני התשתיות הגדולים והמוכרים בישראל. 

בטקס מרגש שנערך הבוקר, הוסר הלוט מעל האנדרטה לזכרו של צ'יקו ולצידה נחנכה פינת ישיבה לזכרו, כשהסלע ממקום הפיצוץ בצפת הועבר לגן החיות במיוחד ומשמש כאנדרטה.

ראש עיריית צפת, אילן שוחט בישר לבני המשפחה כי בשכונה שבה נהרג עדקי, יוקם בית כנסת שישא את שמו, דבר שריגש מאוד אותם.

בני משפחתו הסבירו מדוע נבחר גן החיות התנ"כי להנציח את זכרו: "צ'יקו היה איש שמח ומיוחד, אוהב אדם, איש משפחה, חובב טבע וגנים ובשל זאת בחרנו בגן החיות התנ"כי כמקום בו יונצח זכרו של של צ'יקו, שאהב בעלי חיים, גן החיות מקבץ אליו המון משפחות, אתר  פסטורלי ושוקק חיים, בדיוק כמו שצ'יקו היה במשך כל חייו. זה היה אירוע מרגש במיוחד עבור כולנו, בני משפחה, חברים ומכרים כאחד. צ'יקו היה איש של אנשים, לכן, הוא אבידה לא רק לבני המשפחה, אלא לכל מי שהכיר אותו במהלך החיים."

באירוע נטלו חלק: הרצל לוי, יו"ר ארגון עולי כורדיסתן, חבר הנהלת העיר, משה ליאון, מנהל גן החיות שי דורון, השופטת רחל גרטל, ועשרות בני משפחה וחברים.

צילום: באדיבות המשפחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה