המסיבה נגמרה: ארגנטינה לא תגיע לטדי



בגלל לחצים פוליטיים נבחרת ארגנטינה החליטה לבטל את הגעתה לישראל. מנכ"ל משרד התרבות אמר הבוקר בראיון לאבי רצון כי הוא עדיין שומר על אופטימיות וכי עוד לא נאמרה המילה האחרונה.

הכל כבר היה מוכן כבר להגעתו של השחקן הטוב בעולם, כל הכרטיסים נמכרו וכל הספקולציות הפוליטיות נראה שהיו מאחורינו. אך שלושה ימים לפני שאצטדיון טדי היה צריך להיות צבוע בצבעים התכולים של נבחרת ארגנטינה החלום נגוז והשמאלית של ליונל מסי כנראה שכבר לא תשחק נגד השמאלית של ערן לוי.

עכשיו זה רשמי: הבוקר (רביעי) הודיעה שגרירות ישראל בארגנטינה באמצעות ציוץ טוויטר כי אכן בוטל המשחק שתוכנן בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת ישראל. בהודעה נכתב כי: "האיומים והפרובוקציות כלפי ליונל מסי, שעוררו באופן הגיוני את החששות מפני המשחק, אינם זרים לחיי היומיום של האוכלוסיה בישראל, שספורטאיה היו פעמים רבות מטרה לאלימות ופיגועים". כמו כן הוסיפה השגרירות כי "הידידות בין ישראל לארגנטינה לא נמדדת במשחק כדורגל". 

מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי אמר הבוקר בראיון לאבי רצון ברדיו ירושלים כי למרות הפרסומים הוא שומר על אופטימיות וכי הוא מאמין שהמשחק כן יתקיים כמתוכן. אלון חזן, המאמן הזמני של נבחרת ישראל אמר כי ירושלים יותר חשובה מליונל מסי והנבחרת שלו.

מי שמיהר לברך על הדיווחים הוא ח"כ ג'מאל זחאלקה, שאף כינה את אצטדיון טדי "אלמלחה": "אני מברך את נבחרת ארגנטינה על ההחלטה לבטל את המשחק באצטדיון אלמלחה. העולם צריך ללחוץ על ישראל כדי שתקבל החלטות האו"ם למען השלום בלי כיבוש".

ח"כ שלי יחימוביץ' הגיבה גם כן לדיווחים על ביטול המשחק וכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "אז ארגנטינה מבטלת. כל כך הרבה כסף, קומבינות ושקרים, חיבוק דוב כל כך מסורבל בצרוף לחץ מטורף לשחק בירושלים, ולקינוח המלמול הזועם של רגב 'אני רוצה לראות אם מסי לא ילחץ לי ולראש הממשלה את היד'. את תראי, את תראי".

צילום: פלאש 90



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה