אין עיר בישראל אליה עולים כל כך הרבה אנשים מדי שנה כמו ירושלים. נכון, לא מדובר בעליה כמו שהיה נהוג בעבר, כלומר עלייה ברגל אלא עלייה ברכב, ונכון שחלק גדול מאלה שעולים לירושלים עושים זאת מסיבות עסקיות, דיפלומטיות וכדומה, אך ירושלים זו העיר הכי מתויירת בישראל, אין אדם שנוחת בבן גוריון ולא מבקר בירושלים, שלא נדבר על תיירות פנים של אזרחי ישראל אשר מגיעים אל עיר הבירה, בין אם בשביל לטייל, בין אם בשביל לערוך אירוע בכותל או להיות נוכחים באירוע שכזה ועוד.

 

בפני העולים לירושלים עומדות כמה אפשרויות כיצד להגיע לעיר. אזרחי ישראל שיש להם רכב פרטי, יכולים להגיע בעזרתו אל העיר או בעזרת תחבורה ציבורית, מי שמגיע לישראל ממדינות אחרות, יכול לעשות זאת הן באמצעות תחבורה ציבורית והן באמצעות השכרת רכב. הוא יכול גם לבחור באופציה נוספת, לשכור שירותי הסעות אל העיר.

הסעות לירושלים מתבצעות באמצעות חברות אשר מעניקות שירותי הסעות לכל רחבי הארץ ובפרט לעיר הבירה. השירותים ניתנים על ידי נהגים מקצועיים אשר נוהגים באוטובוסים או מיניבוסים, על פי בחירה של מזמין השירות. השירות ניתן בהתאם לצרכי הלקוח, בין אם זה מבחינת לוחות זמנים, מאפייני השירות וכדומה.

לפני שנסביר מדוע משתלם להזמין שירות כזה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שעלינו להזמין את השירות מראש, מן הסתם, אנחנו צריכים לקבוע לכמה זמן אנחנו מעוניינים בו וכיצד אנחנו רוצים להשתמש בו, האם אך ורק בשביל להגיע אל העיר, האם בתוך העיר או האם גם במסגרת הסעות מחוץ לעיר. אפשר כמובן להשתמש בשירות הסעות לירושלים, כחלק מטיול כולל, כלומר להשתמש בשירות גם בשביל להגיע לים המלח ולמקומות אחרים.

מדוע משתלם להזמין שירות הסעות?

יש לכך כמה סיבות. ראשית, שירות הסעות מאפשר לנו להשתמש באוטובוס או מיניבוס משלנו. כלומר, רכב שרק אנחנו נוסעים בו, הוא לא עוצר בשום מקום אלא במקומות שאנחנו מבקשים ממנו, מן הסתם הוא פועל על פי לוח הזמנים שלנו. מה עוד שהרכב יכול לכלול מגוון רחב של פונקציות שיכולות להתאים לנו, בין אם זה מיני בר, שירותים ועוד.

שנית, יש בעיה להגיע אל ירושלים בדרכים אחרות. זה נכון גם בגלל העובדה שבסופי שבוע אין תחבורה ציבורית, באופן רגיל הזמנים של האוטובוסים הציבוריים הם מעט בעייתיים וכן הדרך אל העיר היא לא פשוטה עבור מי שלא מכיר אותה.

שלישית, אנחנו יכולים לחסוך לא מעט זמן ולא מעט כסף, באמצעות השכרת שירותי הסעות. במקום להשתמש בשירות הסעות ציבורי שידרוש מאיתנו לבזבז זמן יקר ויכול לעלות לנו לא מעט, הרי שבאמצעות שירות הסעות לירושלים באופן פרטי אנחנו נימנע מכל זה, ונהנה מטיול הרבה יותר נוח.

לכן אם אנחנו מעוניינים לטייל בירושלים בעצמנו או שיש לנו בני משפחה וחברים מחו"ל שמעוניינים לבקר בעיר, אז זו הדרך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה