לראשונה בירושלים והסביבה, מהפכה בעולם המשלוחים



לראשונה בירושלים והסביבה, GetPackage שירות משלוחים חדש, המבוסס על רעיון הכלכלה השיתופית

מאפשר הזמנת שליחויות מיידיות (מעכשיו לעכשיו) ועתידיות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים ומציע פריסת שליחים רחבה.

במקביל, השרות מאפשר לכל אדם להיות שליח פוטנציאלי בזמנו הפנוי ולקבל הכנסה נוספת

עולם השליחויות עובר בימים אלה טרנספורמציה מהכלכלה הישנה והמוכרת המנוהלת על ידי חברות שליחויות מסורתיות וותיקות לכלכלה חדשה המבוססת על פלטפורמות אינטרנטיות ואפליקטיביות, באמצעותן שולחים ומקבלים חבילות מרחבי העולם. כעת, לראשונה, שירות משלוחים המבוסס על רעיון הכלכלה השיתופית, מגיע לירושלים והסביבה.

בימים אלה משיקה חברת GetPackage שירות משלוחים חדשני הפעיל בכל רחבי הארץ ובפרט בירושלים והסביבה (בתוך העיר ומחוצה לה) ואף שילוח במחיר זהה מעבר לקו הירוק. השירות מאפשר לכל משתמש ליהנות משני העולמות, הן בתור שליח והן בתור שולח, תחת פלטפורמה אחת חדשנית ומתקדמת. השירות, שהוקם על בסיס רעיון הכלכלה השיתופית, מאפשר הזמנת שליחויות מיידיות (מעכשיו לעכשיו) ועתידיות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים.

השרות, בו פעילים כיום כ-500 שליחים בפריסה ארצית, מציע לכל אדם להפוך לשליח בזמנו הפנוי ובאזור מגוריו. בין אם בתור השלמת הכנסה או כהכנסה עיקרית, ובין אם בדרך לעבודה, בנסיעה לטיול או בהסעת הילדים לבית הספר, ניתן לבצע משלוחים ולהרוויח כסף.

במקביל, השרות פונה גם אל השולחים, שיכולים להזמין את שירות השליחויות מתוך האפליקציה, לקבל מענה מידי, ליהנות מאחריות על המשלוח ולצפות ולהתעדכן בכל רגע נתון בסטטוס המשלוח ושלביו הכוללים: איתור, ציוות, איסוף, ומסירה. באפשרות הלקוח ליצור קשר עם השליח ולצפות בתמונה שלו לצורך זיהוי. השירות מתבצע באמצעות האפליקציה או הממשק האינטרנטי, החל מהזמנת המשלוח, דרך מעקב אחר השליח ועד לקבלת המשלוח.

המיזם החדשני של GetPackage, פרי פיתוחו של היזם ניר בנגל, הוקם מתוך השינוי שעבר עולם המשלוחים ומתוך ההבנה כי הניידות של כל אחד מכלל האוכלוסייה מייצרת שוק פוטנציאלי שלם המסייע לנצל את השגרה היומיומית שלנו בכדי לספק שירותי משלוחים ולהוות מקור הכנסה נוסף.

במעמד הרישום, כל שליח מחוייב למסור את פרטיו האישיים הכוללים צילום רישיון נהיגה/תעודת זהות, תמונה לצורך זיהוי וכן פרטי כרטיס אשראי, אליו יופקדו כספי הכנסתו. צוות החברה בודק כל אחד מהנרשמים ולאחר אימות הנתונים מאפשר לו הצטרפות לצוות השליחים.  

על מנת להגביר את האמון בשרות, ולהבטיח את איכותו, GetPackage מעניקה אחריות על המשלוחים בהיקף של עד 100 שקלים, ללא עלות, על כל משלוח. כמו כן, בתוספת פרמיה למחיר המשלוח, ניתן להגדיל את היקף האחריות עד ל-1,200 שקלים. בנוסף, על מנת לוודא את המסירה וכהגברת הביטחון בשרות, מאפשר הממשק לשליח לצלם את המשלוח בעת מסירתו והלקוח יוכל לצפות בתיעוד זה בכל רגע נתון.

 

כיצד פלטפורמת GetPackage עובדת?

השולחים: נכנסים לאפליקציה, מזינים את פרטי המשלוח הכוללים כתובת מוצא ויעד, גודל חבילה, אנשי קשר ומועד איסוף - מיידי או במועד שנקבע מראש. לאחר ההזמנה, המערכת משקללת את הנתונים, ומציגה את עלות המשלוח, במקביל מאתרת את השליח הזמין והקרוב ביותר, שיגיע לאסוף את החבילה תוך מספר דקות וייסע ישירות לנקודת היעד. לאחר יציאתו של השליח לדרכו ניתן לעקוב אחר מיקומה של החבילה ובכל רגע נתון ליצור קשר עם השליח. 

החברה פעילה מזה מספר חודשים ומספקת שירות למגוון רחב של לקוחות. בזכות השירות המוצע, עסקים שמעולם לא היו חשופים לשליחויות, אף הקימו מערך במיוחד בשביל להרחיב את פעילותם במטרה לתת מענה לדרישת לקוחותיהם באמצעות הפלטפורמה.

השליחים: כל שליח יכול לקבל הצעה לשליחות מיידית או להירשם מבעוד מועד למשלוח שהוזמן מראש. פרטי המשלוח מוצגים מראש וכוללים את כל הפרטים הנדרשים לביצוע המשלוח. לאחר קבלת הצעה לביצוע משלוח, השליח מעדכן בזמן אמת בכל שלב בתהליך ובמקביל, הלקוח מקבל התראות על מנת שיוכל להישאר מעודכן. בתום ביצוע ההזמנה ובשלב מסירת החבילה, השליח מחייב את הלקוח באמצעות האפליקציה וצובר לזכותו יתרה שאותה ימשוך אחת לחודש, בלחיצת כפתור.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה