יום אדום בליגה הלאומית: ניצחונות להפועל ירושלים ולקטמון



הפועל ירושלים הביסה את בית״ר ת״א/רמלה החזקה 0:4, קטמון הפכה יתרון של ראשל״צ וניצחה 2:3

איזה יום נהדר לקבוצות הירושלמיות בליגת המשנה. שתי האדומות שיחקו היום(יום ו׳) במסגרת המחזור ה-21 בליגה הלאומית, כשקטמון של פרדי דוד ניצחה 2:3 את ראשל״צ, והפועל ירושלים פשוט רמסה את בית״ר/רמלה 0:4.

 

נתחיל עם קטמון. פרדי דוד בלתי מנוצח. יתרה מכך, מאז שהגיע השיג 20 נקודות, לעומת 13 נקודות בלבד שהשיג קודמו בתפקיד, אסף נמני. האדומים אמנם נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-15 משער של עידן שרם, שלטענת ירושלים היה בנבדל. למחצית השנייה עלתה קטמון חדורת מוטיבציה והציגה כדורגל לוחמני. בדקה ה-62 עוז צבאג השווה, ובדקה ה-69 ברוכיאן ביצע מהפך. שי חדד המצויין כבש את השלישי בדקה ה-80, ודקה לאחר מכן יוסף אבו לבן צימק וגרם למשחק להיות מותח עד הסיום. 3:2 לקטמון בסיום, שהעלה את מספר הנקודות שלה ל-33, יחד עם מכבי הרצליה ובני לוד, לה משחק חסר. קטמון במקום החמישי, ובמחזור הבא תצא קטמון לאשדוד.

 

הפועל ירושלים של אלי מחפוד סוף סוף ניצחה, ולא סתם ניצחה, אלא הביסה את בית״ר ת״א/רמלה בחוץ. בר מזרחי כבש בדקה ה-8, והשלים צמד בדקה ה-60 בדרך ל-0:2. ויצ׳סלב סמוילנקו כבש שש דקות לאחר מכן, ואנתוני וורן ניגן את אקורד הסיום עם שער בדקה ה-82, בדרך לניצחון הגדול של האדומים העונה, 0:4. הניצחון עוד לא חילץ את האדומים מהמקום ה-14(מתחת לקו האדום) אך צימק את הפער מאחי נצרת לחמש נקודות בלבד. יש לציין שלירושלים עדיין משחק חסר. במחזור הבא תארח הפועל את הפועל עפולה בטדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה