ניצחון להפועל ירושלים על ראשל"צ 72:84



הפועל גברה על הכתומים ותתכונן למשחק החשוב מול שטרסבורג ברביעי. גפני נפצע במהלך המשחק ויעבור אולטראסאונד במהלך הלילה על מנת לדעת את חומרת הפציעה. אליהו וג'נינג בלטו

הפועל ירושלים אירחה הערב(מוצ"ש) את מכבי ראשל"צ במסגרת המחזור ה-16 של ליגת ווינר סל וניצחה 72:84. האדומים הגיעו לאחר הפסד לגראן קנאריה הספרדית במסגרת היורוקאפ, שבעקבותיו הסתבכה מעט במפעל. סיכוייה לעלות נמכו משמעותית, והיא תצטרך לנצח כמעט את כל המשחק הנותרים. בליגה לעומת זאת המצב שונה. ירושלים מובילה כרגע את הליגה, שלוש נקודות(זמנית) מעל מכבי ת"א. כמו כן, במהלך כשבוע חתם ליאור אליהו בהפועל ירושלים לשלוש שנים נוספות, ובכך שם קץ לשמועות בנוגע למעבר למכבי ת"א. דני פרנקו נהנה מחזרתו של ד'אור פישר שהקהל קיבל באהבה, אך המאמן נאלץ להסתדר ללא ג'וש דאנקן. בחמישייה פתחו רולנד, הלפרין, סמית', אליהו, וגפני.

 

מהלך המשחק: הגנה טובה של טוני גפני והאדומים לא ממש עזרה מול שון דאוסן וחבריו. הכוכב של הכתומים הוביל אותם ליתרון 19:21 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני הפועל התעוררה מבחינה התקפית וגם הידקה את חגורת ההגנה. בר טימור וג'נינג עזרו להפועל לעלות ליתרון, ומשחק טוב של גפני הוביל את האדומים ליתרון 32:44. ממש בתחילתו של הרבע השלישי, טוני גפני נפצע, ירד מהמגרש צולע, וגרם לדאגה בקרב ספסל האדומים. בהמשך הערב יעבור האמריקני אולטראסאונד על מנת לדעת את חומרת הפציעה. בהמשך הרבע שיתוף הפעולה הכמעט עיוור בין ליאור אליהו ויותם הלפרין הניב תוצאות. השניים הובילו את ירושלים ליתרון 53:70 לקראת הרבע האחרון. מאט ג'נינג המשיך במשחק הנהדר שלו, וברבע הרביעי קלע כמה סלים שהקשו על ראשל"צ לחזור, ובסיום המשחק הפועל מנצחת 72:84.

בלטו בהפועל: ג'נינג 18 נק', גפני 13, הלפרין ואליהו 12, ופישר 10.

 

במחזור הבא הפועל תארח את מכבי חיפה בארנה. למעשה, לאחר המפגש מול הירוקים הפועל תסיים את סדרת המשחקים הקשה ביותר שלה בסיבוב הזה מול שלוש מחמש הקבוצות החזקות בליגה. את מכבי ת"א הפועל ניצחה, גם על ראשל"צ גברה, וניצחון על חיפה ישלים סדרת ניצחונות מרשימה על שלוש מחמש הקבוצות הטובות העונה כרגע. בחמישייה שמוליכה את הליגה חוץ מהפועל והקבוצות שהוזכרו, ניתן למצוא גם את בני הרצליה. אך עוד לפני חיפה תצא הפועל למשחק מול שטרסבורג הצרפתית ביום רביעי, באחד המפגשים הכי חשובים שלה העונה ביורוקאפ. אם היא תפסיד, סיכוייה להעפיל לשלב הבא כמעט יחוסלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה