החילוף שישבור את ערן לוי?



ערן לוי התאכזב שהוחלף חמש דקות לפני תום המחצית הראשונה, אך הפגין בגרות. אלי כהן לא מבין על מה המהומה ובקבוצה טוענים: "כהן טעה, לא מתנהגים ככה"

תאוריות רבות צצו אמש בבית"ר ירושלים בעקבות החילוף של ערן לוי בדקה ה-40.
 

שחקנים בקבוצה טוענים שכהן ניסה להוכיח שגאלבינה, רכש בלעדי שלו, הוא השחקן שיביא את השינוי, אחרים טוענים שהמאמן מנסה להראות ללוי את הדרך החוצה כדי ללחוץ על ההנהלה להתחזק בחלוץ נוסף.
 
בכל מקרה, לגבי דבר אחד כולם מסכימים: אלי כהן טעה ובגדול כשהוציא את לוי לפני ההפסקה. בקבוצה טוענים:"אלי יכל לחכות עוד כמה דקות ולערוך את החילוף בחדר ההלבשה בכבוד ובשקט. בסך הכל ערן היה זה שבישל את השער לריקן והוא גם היה טוב. אלי טען שהוא מאבד כדורים וזה נשמע כמו תירוץ".
 
המאמן עצמו לא בדיוק מבין על מה המהומה ובסיום המשחק ביקש מהתקשורת שלא להתעסק בנושא והוסיף: "ערן לוי איבד יותר מידי כדורים ואני צריך קצב של משחק. כשלא מתאים לי אני מכניס שחקן שיגרום הנאה לקהל".
 
הנאה? שחקנים בקבוצה חושבים קצת אחרת לגבי הקשר הקרואטי: "אלי מנסה בכח להראות שהוא שחקן טוב ואם כך אז למה הוא לא פתח איתו מלכתחילה? זה היה מאוד מיותר להכניס אותו בשלב כזה מוקדם אבל הוא המאמן. הוא טעה, לא מתנהגים ככה כלפי שחקן ותיק ומנוסה כמו ערן".
 
יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין צפוי להיפגש עם לוי ולשוחח איתו על מעמדו וכמו שנראה, לבית"ר אין שום כוונה לשחרר את ערן לוי בינואר. בנוסף, בקבוצה צפויים להבהיר לאלי כהן שחיזוק יגיע אך ורק במידה והתקציב יאפשר זאת, דבר שלא ברור כרגע.
 
הצילום באדיבות בית"ר ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה