אופיר עזו קרוב לחתימה בהפועל



הפועל לא מתכוונת לוותר על הקשר שכבר נפגש עם יוסי סאסי. אסף עזו נפגש עם בזיז. ההנהלה דורשת סכומי השאלה גבוהים על אדם מזרחי. החלוץ ישאר אם לא תמצא הקבוצה שתסכים לשלם, אך ידרוש תוספת.סלמן עמר יבחן שחקנים ב-26 ביוני

הפועל ירושלים ציפתה שהקיצוץ של רפי כהן בשכרו יעורר גם את שאר חבריו, ונכון לעכשיו, זה לא ממש קורה.
 

בהמשך היום צפויים עמוס סאסי וצחי בזיז להיפגש עם מספר שחקנים ולנסות להגיע איתם להסכמה בנושא. אורי פסו צפוי גם הוא להיפגש עם השניים ובהפועל אומרים כי הוא עדיין לא קרוב לסיכום בשל דרישותיו הכספיות. הבלם לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.
 
אופיר עזו קרוב מאוד לסיכום ונראה כי הוא ימשיך בהפועל גם העונה. הקשר כבר נפגש עם יוסי סאסי והגיש לו את דרישות השכר שלו. אחיו, אסף עזו, נפגש הבוקר עם צחי בזיז וממתין לתשובה. יש לציין שבהפועל רוצים מאוד את הבלם לעונה הבאה ונראה כי יוסי סאסי יעשה את המאמצים להשאירו.
 
הפועל ירושלים תדרוש עבור אדם מזרחי סכום השאלה גבוה במיוחד, כך טוענים בקבוצה. החלוץ שבודק אופציות אחרות באישור, למרות שמחזיק בחוזה לשנה הבאה, יעזוב אם תמצא הקבוצה שתעמוד בדרישה של האדומים. אם לא תמצא הקבוצה בליגת העל שתסכים לדרישה של הפועל, מזרחי ישאר אך צפוי לדרוש תוספת שכר.
 
החל מה- 26 ביוני יערוך המאמן, סלמן עמר שלושה ימי אימונים פתוחים לשחקנים שמעוניינים לשחק בקבוצה. כל שחקן שרוצה להיבחן יצטרך ליצור קשר עם הנהלת המועדון ויקבל זימון.
 
"אנחנו מחפשים צעירים שנוכל להרוויח אותם כשחקני סגל או אפילו הרכב. כולם יכולים להגיע", אמר המאמן. אגב הימים הפתוחים יתקיימו במגרש מבט שכן הדשא בקריית יובל יהיה מוכן רק באמצע חודש יולי. השחקנים שסיימו גיל נוער וימשיכו בבוגרת לא צפויים לקבל השנה שכר.
 
בקבוצה בודקים את האפשרות לצאת למחנה אימונים בבית הנבחרות בוינגייט. בכל מקרה, מחנה האימונים ייערך השנה בארץ.

ליאור זדה יתחיל לעבוד כבר השבוע כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער והילדים, ויחליף את יואב תבריזי שעזב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה