אדם מזרחי מבוקש בליגת העל, בהרצליה וביבנה



העולה הטרייה ללאומית וקבוצת הצמרת מעוניינות לצרף לשורותיהן את החלוץ שבוחן גם הצעות מליגת העל. השחקנים והצוות יתבקשו לקצץ עד 30% משכרם. סלמן עמר יחתום היום. רפי כהן ימונה לעוזרו?

הנהלת הפועל ירושלים, שימו לב: מכבי הרצליה ומכבי יבנה מעוניינות מאוד בחלוץ שלכם, אדם מזרחי.
 

בימים אלו מונחות על שולחנו של מזרחי גם הצעות מליגת העל והחלוץ מן הסתם, יתמקד בראש ובראשונה בהן.
 
למזרחי חוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים אך כבר בימים הקרובים הוא צפוי להגיע לפגישה עם ההנהלה שצפויה לבקש ממנו, כמו גם משאר השחקנים החתומים לקצץ בשכר. בהפועל מעוניינים לראות את החלוץ ממשיך גם בעונה הבאה אך נראה כי לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב. על פי ההערכות, הפועל צפויה לבקש משחקנים ואנשי הצוות לקצץ עד 30% משכרם.
 
מזרחי סיים את העונה עם לא פחות מ-18 שערים: 13 בליגה, וחמישה נוספים במסגרת הגביע, נתון שללא ספק הפך את השחקן למחוזר בפגרה הנוכחית.
 
החלוץ אמר היום ל"ירושלים נט": "אני בודק מה הכי טוב לי ולהפועל ירושלים ואחליט יחד איתם, עם המשפחה ועם הסוכן שלי."
 
רפי כהן ימונה לעוזר המאמן?
 

ל"ירושלים נט" נודע כי בפגישה שנערכה אתמול בין הנהלת הפועל למאמן המיועד, סלמן עמר, עלתה האפשרות למנות את שוער הקבוצה לעוזר/שחקן, מאחר והתקציב של הפועל כידוע מוגבל מאוד.

הנהלת הפועל מעריכה מאוד את כהן ואת השפעתו החיובית על הקבוצה ופנייה אליו בעניין צפויה לאחר שעמר יחתום רישמית על החוזה. בכל אופן, כהן ימשיך לעמוד בין הקורות. בקבוצה מנסים לקצץ ולצמצם במקומות הניתנים על מנת להעמיד תקציב שחקנים שיאפשר למועדון להתמודד בכבוד בליגה הלאומית.

המאמן עדיין לא סיכם את תנאיו מאחר ובפגישה אתמול התגלו פערים כספיים. למרות זאת, עמר צפוי לחתום עד סוף היום על חוזה לעונה אחת.

 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה