שכונת הפועל ירושלים



האדומים כבר מזמן איבדו עניין בליגה ולא מהססים להציג זאת על הדשא. למרות הכל, יש גם צד חיובי: קבוצת הנוער עלתה לליגת העל, שמונה שחקנים זומנו לאימוני הבוגרת. יש עתיד להפועל

לבית"ר ירושלים כבר מזמן אין על מה לשחק בליגה. וכך גם להפועל ירושלים.
 

ההבדל היחיד בין השתיים הוא שבית"ר רוצה לסיים את הליגה בטעם טוב ולשמח את האוהדים שלה, ולשחקני הפועל ירושלים זה ממש לא איכפת.
 
אחד השחקנים הסביר: "אנשים מגיעים לאימונים בלי חשק. יש חוסר וודאות גדול לקראת העונה הבאה. אנחנו לא יודעים מה יהיה כאן ויכול מאוד להיות שזה משפיע על היכולת."
 
קבוצת הנוער של הפועל עלתה אתמול רישמית לליגת העל כשההנהלה כולה יושבת ביציע ובוחנת את השחקנים שיעלו לקבוצה הבוגרת. בסיום המשחק זומנו שמונה שחקנים לאימוני הקבוצה הבוגרת, צעד שמראה הערכה מצד אחד, אך גם שולח מסר ברור לשחקני הפועל.
 
רפי כהן שלא שותף ביום שישי ימשיך במועדון אך עדיין לא ברור האם יהיה השוער הראשון בעונה הבאה. אופיר ואסף עזו שלא חתומים לעונה הבאה יתבקשו לחדש את החוזה. לגבי שאר השחקנים שמחזיקים באופציות בלבד, נראה שהמאמן בעונה הבאה יהיה רשאי להחליט.
 
במועדון מתכננים להיפגש מיד בתום העונה עם לופא קדוש ולנסות לסכם איתו גם לעונה הבאה. בנוסף, בוחנים בהפועל אפשרות לחזק את הצוות המקצועי.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה