איקנדה: "המשחק מול סכנין הוא לחיות או למות"



הקשר החדש של בית"ר מבין את משמעות המשחק ביום שבת עבור קבוצתו. ערן לוי: "סופר את הדקות עד שריקת הפתיחה". שחקני הרכש של בית"ר בראיון בכורה

ביום שבת תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין באיצטדיון טדי. עבור הרמוני איקנדה תהיה זאת הופעה ראשונה במדי בית"ר והיום הוא התראיין לאתר הרישמי של הקבוצה : "שיחקתי במילאן, שיחקתי בספרד ובהונגריה וכעת אני כאן בישראל .אני מאמין שאני נמצא כעת במקום טוב, זה הזמן שלי להראות מי אני, כל הזמן מדברים על הרמוני איקנדה ממילאן אבל עכשיו זה הרמוני מבית"ר ירושלים. אני כאן כדי לתת את המיטב לבית"ר ירושלים."
 

הקשר דיבר גם על המשחק הקרוב מול סכנין בה התאמן כשנחת בארץ ואמר: "זה משחק קשה, זה משחק כמו דרבי, בשבילי זה משחק על החיים, אנחנו צריכים לתת 100 אחוז, כאילו זה המשחק האחרון שלנו. בשבילי זה יותר מהדרבי של מילאן נגד אינטר, אני אעלה לשחק במשחק הזה כאילו אין יותר מחר. אני אשחק בשביל הקהל של בית"ר ירושלים ובשביל כל מי שהקבוצה חשובה לו. אני קורא לכולם לבוא למגרש, להיות ביחד, להיות כקבוצה בשביל לנצח את המשחק. המשחק הזה בשבילי וגם בשביל הקבוצה הוא למות או לחיות".
 
גם ערן לוי התראיין היום לאתר הרישמי ודיבר על המשחק הקרוב: "זה משחק מאוד חשוב עבור הקבוצה .יודע היטב את החשיבות של המשחק הזה ואני סופר את הדקות עד לשריקה. לערוך הופעת בכורה במשחק שכזה זה תסריט טוב עבורי ואני מקווה מאוד שהקהל יגיע למשחק בכמות הגדולה ביותר על מנת לתת לנו את הדחיפה שאנו צריכים."
 
 
צילום: אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים.





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה