האמן שהדהים את מיטב כוכבי הוליווד מציג בפעם הראשונה תערוכה לקהל הרחב



תערוכת אמנות חדשה במרכז שרובר לתרבות ומתחם yes PLANET ירושלים, בה יציג לראשונה האמן לירן ורדיאל עשרות פורטרטים של סלבריטאים ואנשי ציבור, שזכו לאלפי תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות

יס פלאנט ירושלים תארח בסוף החודש את תערוכת האמנות הראשונה של האמן ואושיית האינסטגרם לירן ורדיאל – האמן שהתפרסם לאחר שפרסם את עבודותיו ברשת וזכה לשיתופים של מפורסמים מכל העולם.

ורדיאל, יליד ישראל, התחיל את דרכו כבר כשהיה ילד וצייר ציורי קומיקס ודיסני שמילאו את מחברותיו. לאחר שירותו הצבאי לירן סיים תואר ראשון בעיצוב פנים ורק לאחר מכן החל ליישם ולחזור לכשרונו האמיתי והתאהב חזרה בקנבס ובצבעים.

בשנים האחרונות עבר לירן לקדמת הבמה של האומנות הישראלית בזכות הכישרון והרשתות החברתיות, בעקבות סדרת פורטרטים של מפורסמים שצייר והפיץ ברשתות. הציורים הביאו לתגובות ושיתופים מאנשים מפורסמים מרחבי העולם וביניהם, ליאם פיין מלהקת וואן דיירקשן, ג'יג'י חדיד ועוד.

שיתופים ולייקים הקפיצו את כמות הצפיות והאהדה שלה זוכה האמן. לפי משנתו של ורדיאל "הרשת החברתית היא המוזיאון המודרני של העידן הנוכחי. עשרות אלפי אנשים מכל העולם יכולים לשוטט בין יצירותיי, להביע דעה, להשמיע ביקורת לאהוב או לשנוא בדיוק כמו ביקור בכל מוזיאון שתמצא ברחבי העולם".

סגנון האומנות העיקרי שמלווה את חייו של ורדיאל הוא ריאליזם ופופ ארט כאשר המדיום העיקרי הוא רישום, ציורי פחם, פסטל, צבעי אקרליק, מים וספריי. בין שלל יצירותיו ניתן למצוא ציורי פורטרטים של ידוענים מרחבי העולם וציורי בעלי חיים בקומפוזיציות ראליסטיות.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב, במתחם  yes PLANET ירושלים, קומת הגלריה. התערוכה תוצג בין התאריכים:  24.12-28.2. הכניסה חינם.


צילום: שירן בוטבול.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה