ב״תיאטרון אספקלריא״ פותחים שנה עם מינויים משמעותיים



גדי ויסברט, שחקן, בימאי ומחזאי, מצטרף לתיאטרון אספקלריא, בעקבות פניית התיאטרון לגדי להצטרף, הסכים בשמחה להיות חלק מהמוח החושב, היוצר וההוגה של רפרטואר ההצגות

שנה טובה באספקלריא: גדי ויסברט, שחקן, בימאי ומחזאי, מצטרף לתיאטרון לאחר שקודם לתפקיד במחלקה האומנותית. בעקבות פניית התיאטרון לגדי להצטרף, הסכים בשמחה להיות חלק מהמוח החושב, היוצר וההוגה של רפרטואר ההצגות עם הגדילה של התיאטרון בהרחבת הרפרטואר וכמות ההופעות שעולה משנה לשנה. 

ויסברט בוגר לימודי משחק בניסן נתיב, איש תרבות ירושלמי ועם הכרות ותיקה עם אספקלריא לאחר ששיחק בהצגות ״שלום עולמים״ ו״איזו מדינה״. כמו״כ, היה ממקימי ה״קלבת שבת״, מופע בנושא פרשת השבוע שרץ במשך מספר שנים ושילב שחקנים דתיים וחילוניים על במה אחת, ואף הקים את הברנז’ה - קבוצת אמנים ירושלמית פעילה המריצה פרוייקטים עם עיריית ירושלים לטובת קידום אמנים. בנוסף, מנהל את צוות התרבות בתנועת התעוררות המריצה את עופר ברקוביץ לראשות עיריית ירושלים. 

מינוי נוסף בתיאטרון הוא של שמוליק סנדר, תושב היישוב נטע בגזרת לכיש ובעבר מזכיר הישוב סוסיא שישמש אחראי פרויקטים כאשר הפרויקט הבולט עליו אמון, בניית משכן ״בית הרופא״ במרכז העיר ירושלים. 

בשל ריבוי המשימות וגדילת התיאטרון, נדרש מישהו שינהל את הפרויקטים. במסגרת הצטרפותו הספיק סנדר לנהל את שיפוץ משרדי התיאטרון ואף קידם את התשתיות הטכנולוגיות למתקדמות ביותר, דבר שהורגש לאחרונה בקרב אנשי המשרד ולקוחות התיאטרון ששיבחו את הסדר המופתי והמתקדם בפאן הטכנולוגי. 

מנכ״ל ״תיאטרון אספקלריא״ חגי לובר אמר: ״ככה פותחים שנה חדשה, שנה של התקדמות במחלקות השונות בתיאטרון עם אנשים מוכשרים כדוגמת גדי ושמוליק. אנו רושמים כל העת עליה בכל הפעילות של התיאטרון דבר שמביא כל העת את הצורך לצרף אנשי מקצוע טובים בתחום. אני מאחל להם בהצלחה רבה ולכל בית ישראל, שנה טובה ושנמשיך להצעיד את עולם התרבות לקידמת הבמה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה