דניאל קריאף מארחת את קובי אוז בנוקטורנו



דניאל קריאף, הקול הנשי שבלהקת טיפקס בחמש השנים האחרונות, מגיעה לירושלים למופע אישי ומיוחד, בו תארח את הזמר והיוצר - קובי אוז.

 לאחר יותר מ-10 שנים של יצירה והופעות על הבמות הגדולות בארץ עם להקת 'טיפקס' האגדית, דניאל קריאף יוצאת לסיבוב הופעות 'סולו' ראשון שלה לקראת הוצאת אלבום הבכורה. 


במוצ"ש הקרוב תגיע דניאל לנוקטורנו Live-שבירושלים. במופע היא תארח, לא פחות ולא יותר את מי שהיה לה למנטור בכל השנים האחרונות, האחד והיחיד - קובי אוז.

כבר שנים שדניאל יוצרת ומופיעה וייתכן שפגשתם אותה ב״תזמורת ארמון בזמן״, ״black guru" וככל הנראה בלהיטים – "מי הפרובינציאל" ו״מה איתי״, שהיו לסינגלים ראשונים שלהקת טיפקס הוציאו מאז חזרו להופיע, ובהם היא מככבת עם קולה האותנטי והייחודי שלא השאיר אף אוזן אדישה.

דניאל מספרת שהחלה לעבוד על אלבום הבכורה לפני מספר חודשים בודדים וזאת לאחר קמפיין מימון המונים 'הדסאטרט', שבו ניתנת האפשרות לאנשים המתחברים ליצירתו של האמן ומאמינים בו, לרכוש  "מוצרים" כדוגמת, אלבום, כרטיס למופע וכד', עוד טרם יצירתם ויציאתם.

מאז הוציאה את הסינגל הראשון שלה באלבום 'תורי לומר' שקיבל תגובות חיוביות  מרבים ואף נכנס לרשימות ההשמעה בתחנות רדיו שונות, ביניהן לפלייליסט הלילה בגלגל"צ. בימים אלו עובדת דניאל רבות עם האנשים המקצועיים ביותר בתעשיית המוזיקה, ליצירת אלבום הבכורה והוצאתו החוצה.

"אני מרגישה שבהופעות קורה משהו שלא קורה בשום מקום אחר, יש הזדמדנות לקהל ולי להיחשף ולהתחבר" אומרת דניאל ומסבירה  שסדרת ההופעות הנוכחית, מיוחדת וייחודית, כיוון שנתנת  האפשרות להיחשף  לשירים לפני יציאת האלבום וההשקה הגדולה.

במופע שיתקיים בנוקטרנו Live, דניאל תעלה בליווי של  שלושה נגנים מוכשרים ותארח את קובי אוז  למספר שירים.

'דניאל קריאף מארחת את קובי אוז', מוצ"ש הקרוב, 11.08, נוקטרנו Live, רחוב בצלאל 7, ירושלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה