פעילויות חנוכה לכל המשפחה במוזאון ארצות המקרא



סיור תיאטרלי עם הענק פרומתאוס בעקבות האלים היווניים והאש, הצגת תיאטרון מבית אורנה פורת לכל המשפחה, חיפוש אחר מטמון חבוי, , סדנאות יצירה חווייתיות, אפליקציה ייחודית לסיור מקראי ועוד פעילויות לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא ירושלים

בחנוכה הקרוב מוזאון ארצות המקרא בירושלים יעניק הזדמנות יוצאת דופן לילדים לחוות את עולם המקרא והמיתולוגיה היוונית בפסטיגל מקראי ייחודי: סיורים תיאטרליים עם אלים וענקים מהמיתולוגיה היוונית, הצגות תיאטרון, משחקים אינטראקטיביים וסדנאות יצירה מדליקות לילדים ולכל המשפחה.

מידע על הפעילויות:

"פרומתאוס ומתנת האש"-הורים וילדים ישתתפו יחד במסע בזמן בדרכים הנסתרות של העולם היווני העתיק, ייפגשו עם אלים והענק פרומתאוס, יפענחו יחד כיצד ניתנה מתנת האש לבני האדם לפי המיתולוגיה היוונית, מה תפקידה של האש מתקופת המקרא ועד ימינו אנו.  בסופו של המסע תתקיים סדנת יצירה עשירה בליווי מדריכות האמנות המוסמכות של המוזאון.

**הפעילות ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש**

ימי פעילות: חמישי (14.12), ובימים ראשון-רביעי (17-20.12)

בשעות: 10:00, 11:00, 13:00, 14:00, 15:00.

משך הפעילות כשעתיים. ההשתתפות לילדים - חינם

הפעילות בתמיכת משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים

"האוצר שאינו נגמר"- הצגה חדשה מבית היוצר של תאטרון אורנה פורת לילדים.אח ואחות, מקבלים במתנה מאביהם שטח בו האדמה צחיחה ומוזנחת. האב מבטיח להם כי "באדמה הזאת חבוי אוצר". לאחר חיפושים מתמשכים, האח מתייאש ומחליט ללכת ולחפש "אוצר" במקום אחר, ואילו האחות ממשיכה לחפור עד שלפתע מגלה את האוצר האבוד. התמדה, נחישות, מסירות, אהבת אחים, חיבור לאדמה ולטבע- כל אלה יתגלו לילדים בהצגה שתיחשף לראשונה בגלריות המוזאון

המחזה יוצג בימי:

 

 ראשון-רביעי (17-20.12) בשעה 12:00 ובשעה 11:00

 ההצגה מתאימה לגילאי 5-8

המרוץ למוזאון- אפליקציית משחקים אינטראקטיבית שתוציא אתהילדים והוריהם למרוץ מקראי בין הגלריות השונות במוזאון. האפליקציה תוביל למסע מלא הפתעות, במהלכו יוכלו הילדים לצבור חוויות, ידע ונקודות. כל שיש לעשות הוא לבוא למוזאון, להוריד את האפליקציה, לבחור באחד מהמסלולים המוצעים ולהתחיל לרוץ. במהלך המסע הילדים יתבקשו לפתור חידות מקראיות, יצברו נקודות, ואולי אף יזכו בפרסים מדליקים.

 

מחירים:

 לסיור ולסדנה:

ילד-חינם.

מבוגר מלווה-22ש"ח.

 

להצגה:

ילד- 30 ש"ח, 3 ילדים או מנוי- 25 ש"ח.

מבוגר מלווה- 22 ש"ח.

 

תמונה: מוזיאון ארצות המקרא

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה