כשגלידה ומדע נפגשים



סדרת מפגשים ייחודית ומסקרנת הכוללת טעימות, סיור ומופע במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים. ימי שלישי 31.10, 7.11, 14.11 ו-21.11 בין השעות 20:00-22:30

במהלך אוקטובר-נובמבר מוזמן הקהל הרחב לסדרת מפגשים למבוגרים בימי שלישי בערב שיעסקו בנושאים של קולינריה בשילוב תהליכים מדעיים וכוללים הרצאה, טעימות, סיור ומופע מוזיקלי כשיתוף פעולה עם קולקטיב מוזיקו הירושלמי בו הזמרת מיכל לוטן תארח בכל ערב אמן אחר.

הכניסה לאירועים חינם בחסות משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

31.10.2017 –"גלידה – כשקולינריה ומדע נפגשים "ו'לקינוח' מופע של מיכל לוטן ועלמה זוהר. 

גלידה- כשקולינריה ומדע נפגשים: אדם זיו מגלידת בוזה המפורסמת ממעלות-תרשיחא  יחד עם טכנולוג המזון אריה גלבוע, יחשפו את תהליך הכנת הגלידה והמדע שמשולב בו וזאת בערב של טעימות גלידה בטעמים שונים וייחודיים. 

בסיום ההרצאה מוזמנים המבקרים לסיור בתערוכת 'שדות המחר'ולמופע מוזיקלי בו יארח קולקטיב 'מוזיקו' את הזמרת מיכל לוטןלשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עלמה זוהר. שתי מוזיקאיות נדירות, נשים של אמת, שמחה ויצירתיות אשר נפגשות להעשיר אחת את השנייה ואת הקהל.

7.11.2017 - "לא על הלחם לבדו" ו'לקינוח' –הרצאה בשילוב טעימות ומופע של מיכל לוטן ופדרו גראס

עלייתו, נפילתו ולידתו מחדש של המאכל המזין ביותר שיצרה האנושות אי פעם :לחם הוא המזון הבסיסי, המהותי ביותר שאנחנו אוכלים. מקורו, ככל כנראה, ממש כאן באזורנו לפני כעשרת אלפים שנה. מאז ובמשך אלפי שנים, כמעט כל התפתחות בגידול דגנים, טחינת קמח, עשיית בצק ואפייה, שיפרה את איכותו התזונתית, את השפעתו על הבריאות ואת טעמו.

הרצאה מרתקת בשילוב טעימות היישר מן התנור שלחגי בן יהודה, אופה ארטיזנלוביזי גולדברג שעל הדרך ילמדו את אורחי המפגש איך לאפות לחם בסיר ביתי.

בסיום ההרצאה יערך סיור בתערוכת 'שדות המחר' ולאחריו מופע המוזיקלי הזמרת מיכל לוטן מארחת את היוצר והמוסיקאי פדרו גראס לשיר ולדבר על אהבה תיאטרון והמילה הכתובה.

14.11.2017–"שוט של וויסקי" ו'לקינוח' המופע של מיכל לוטן ורותם בר-אור

דיויד זיבל ממזקקת הוויסקי רמת הגולן (כשר)ביחד עם עו"ד מייקל בן דוד, מומחה לוויסקי ידברו על הוויסקי, מקורותיו, המדע שמעורב בזיקוק.  הערב יכלול טעימות וויסקי.

בתום המפגש יערך סיור בתערוכת 'שדות המחר ' ולאחריו מופע מוזיקלי הזמרת מיכל לוטן מארחת את הזמר והיוצר רותם בר-אור למפגש מוזיקלי מרתק על הקיום האנושי, אהבה ואנושיות פשוטה.

21.11.2017 –"שמן זית - מזון העל המקורי" ו'לקינוח' המופע 'המשולש': מיכל לוטן, תכלת רובין ודניאל רובין

רועי כרמי ממשק אחיה ופרופ' זוהר כרם מהאוניברסיטה העברית– הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה בערב שיכלול טעימות שמן זית על סוגיו השונים, כיצד מבדילים בינהם, מקורותיו והעדות המוקדמת ליצור שמם זית שנמצאה אל מול חופי הכרמל, מה הסיפור החדש, או אולי ישן, עם 'מזון העל המקראי' וכיצד צריכתו תורמת לאיכות חיינו ותזונתנו.

לאחר ההרצאה והטעימות יתקיים סיור בתערוכת 'שדות המחר' ולאחריו המופע המוזיקלי בו הזמרת מיכל לוטן תארח את הזמרות תכלת זוהר ודניאל רובין. מפגש בין שלוש יוצרות שמביאות איתן הומור אומץ ועומק לכל יצירה.

הכניסה חינם. מספר המקומות מוגבל!הבטיחו מקומכם מראש - לינק להרשמה: https://app.activetrail.com/S/eixixzxd3ed.htm

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה