מרוץ היירוס אולטרה ירושלים מגיע לישראל



מרוץ השטח הבינלאומי יתקיים בפעם הראשונה בישראל השבוע בירושלים, האירוע כולל 4 מקצים - 12 ק"מ, 21 ק"מ, 50 ק"מ ו80 ק"מ

מדובר במרוץ אשר מתאים לרצים ומתאמנים מקצועיים וגם לכאלה המחפשים חוויות וריגושים חדשים. לאורך המסלול ימצאו הרצים נקודות התרעננות, אזורי צפייה לרצים ומתחם מרכזי שאליו יגיעו ואליו יחזרו בסיום. המתחם יכלול: אזור רצים, במה מרכזית, דוכנים ספורטיביים, דוכני מזון ועוד.

את המרוץ יוזמות ומפיקות יחדיו חברת גולדפיש שאחראית על הפקת אירועי ספורט רבים בארץ וחברת הברים סיאו. איאל המתמחה בהקמה וניהול ברים ומזון באירועים מהגדולים בארץ. כל זאת בשיתוף עיריית ירושלים, המשרד לענייני ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים.
צוות הניהול של HUM שם לו כמטרה לסייע לספורטאים ישראלים להשתלב בכל הרמות של ריצת השטח בעולם וכעת יש אפשרות לצבור ניקוד ודירוג בינלאומי אשר יאפשר להם כניסה לתחרויות הגדולות בעולם, על מסלולים כאן בבית.
שם המרוץ היירוס – "קדוש" ביוונית ואחד משמותיה הקודמים של ירושלים נבחר לא במקרה. "את השם בחרנו כדי להדגיש את החיבור בין העיר ממנה נתחיל ונסיים לרוץ לבין הטבע שסביבה. את החיבור בין האתגר הפיזי של ריצה ארוכה לבין החוויה הרוחנית הבלתי נשכחת שנוצר במהלכה."
נותנת החסות הראשית של המרוץ היא חברת HOKA המספקת נעלי ריצה מקצועיות לריצות שטח.  
 
מרוץ היירוס אולטרה מרתון 26-27.10.17 נקודות הזינוק - מתחם גן החיות התנכ"י בירושלים. בנקודות הזינוק יתקיים מתחם אקספו, אזור תחום עם דוכני מכירת ציוד ספורט, אוכל והפינג למשפחות.

תמונות: באדיבות יח"צ  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה