J.W.RUN מרוץ הנשים הראשון של ירושלים יוצא לדרך



עיריית ירושלים תקיים לראשונה את ה- J.W.RUN מרוץ הנשים של ירושלים ביום שני ה11.9 החל מהשעה 20:00

מרוץ הנשים הראשון של ירושלים המופק על ידי חברת כפיים אקטיב, יוזנק ממתחם התחנה הראשונה שיהווה גם נקודת הסיום והוא יכלול שני מקצי ריצה : 10 ק"מ ו-5 ק"מ. מרוץ הנשים אשר יעניק למשתתפות חוויה אורבנית ואנרגטית יעבור ברחובותיה המרכזיים של ירושלים כדוגמת רחוב עמק רפאים, משכנות שאננים, פארק המסילה , טיילת ארמון הנציב ועוד.

ה-J.W.RUN   הינו חלק מהטרנד העולמי של אירועי ריצה נשים שהפכו בשנים האחרונות לפופולאריים במיוחד כאשר מעבר לחוויית הריצה המקצועית, מבליטים ערכים של העצמה נשית ושותפות הדדית.

המקצים במרוץ הנשים הירושלמי הינם תחרותיים ומותאמים לנשים אשר מתאמנות ורצות באופן קבוע וכן לנשים העושות את תחילת דרכן בתחום הריצה העממית. הרשמה למקצה 10 ק"מ הינה מגיל 13 ומעלה ולמקצה ה- 5 ק"מ היא מגיל 12 ומעלה.

המשתתפות במרוץ הנשים של ירושלים ייהנו בנקודת הסיום שבמתחם התחנה מהפנינג ססגוני, הפעלות ספורטיביות ובמות תוכן שיועברו על ידי המדריכים של רשת מטי מועדוני כושר. 

לפרטים ולהרשמה למרוץ הנשים של ירושלים דרך האתר הרשמי של המרוץ:www.wrun.co.il

ראש מינהל תרבות ופנאי בעירייה, אריאלה רג'ואן :" " מרוץ הנשים הוא אחד מפעילויות הספורט הייחודיות המתנהלות במהלך השנה בעיר לטובת הנשים. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח, להעצים ולחזק את הנשים מכל המגזרים, ולעודד אותן  לעסוק בספורט ולשמירה  על אורח חיים בריא"

מנהל אגף הספורט העירוני, איציק קורנפיין  :" אנו שמחים להשיק בפעם הראשונה את ה-J.W.RUNמרוץ הנשים של ירושלים . מרוץ הנשים של ירושלים הוא חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי ,עידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא. מדובר באירוע ספורטיבי, אנרגטי ועוצמתי שיהפוך למסורת מבורכת בשנים הבאות בירושלים. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה לכל הנשים".

 תמונה:  באדיבות חברת כפיים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה