שלום כיתה א'- פסטיבל אותיות בבית אבי חי



במסגרת אירועי הקיץ לילדים ולרגל סיום החופש הגדול ופתיחת שנת הלימודים יתקיים במשך שלושה ימים (שני- רביעי, 28/8-30/8) בחצר בית אבי חי אירוע "שלום כיתה א"- פסטיבל אותיות לעולים לכיתה א'

הילדים והוריהם יחגגו את האירוע המרגש במגוון סדנאות יצירה ותנועה, פינת קריאה, חיתוך אותיות מעוגות דבש, איפור אותיות, פינת צילום ושעות סיפור מפי סופרי ילדים מוכרים. במקביל לפעילות, יקיים אתר האינטרנט של בית אבי חי פרויקט אינטראקטיבי מיוחד שבו אפשר יהיה לשמוע סיפור בהמשכים, לצבוע פוסטר של האותיות ולקיים טקס משפחתי- אישי לכבוד הכניסה לבית הספר.

גולת הכותרת של פסטיבל "שלום כיתה א" תהיה מפגשים עם שלושה סופרי ילדים אהובים, המשלבים קריאה משותפת, מוסיקה, משחק והרבה דמיון. ביום שני (28/8) יתקיים המפגש עם הסופרת תמי בראון אלקלס על ספרה "המאפייה של הציפורים", ביום שלישי (29/8) יפגשו הילדים את הסופרת רחלה זנדבק שכתבה את "מלכה בירושלים" וביום רביעי (30/8) יהיה מפגש עם הסופר רוביק רוזנטל על ספרו "חנות המילים של נועם".

בנוסף לכל אלה תופיע תזמורת הרחוב הירושלמית במופע מיוחד של רביעיית מיתרים בחצר בית אבי חי, יתקיים מופע ליצנות בבימויו של ינון שאזו ובהשתתפות הליצנים רפאל שחר ונוגה רימון, וכן תתקיים פעילות משותפת להורים ולילדים ובה תפירת קלמר, קישוט עפרונות, עיצוב טקסטיל ועוד.

כאמור, לצד הפעילות יעלה אתר האינטרנט של בית אבי חי פרויקט מיוחד המציע לילדים ולהוריהם להכין סרטוני אנימציה אישיים שבהם ההורים יכולים להכניס ברכה אישית, להוריד מהאתר פוסטר צבעוני ומרהיב של כל אותיות האלף בית, ליהנות מסיפורים ותמונות של ידוענים המשתפים את הגולשים בחוויותיהם מיום העלייה לכתה א' ועוד.

"שלום כיתה א"- פסטיבל אותיות בבית אבי חי לעולים לכיתה א': ימים שני עד רביעי, ו-ח באלול, 28/8-30/8, כל יום בין השעות 16:30-19:30.

מחירים: כניסה ליריד: 20 ₪. כניסה לסדנא/מופע ליצנות/מופע סיפור: 10 ₪ (אפשר להזמין עד 2 סדנאות/מופעים). מבוגר מלווה ללא תשלום. מומלץ להזמין כרטיסים מראש. פרטים נוספים באתר בית אבי חי: www.bac.org.il.

תמונה: מעוז ויסטוך, באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה