הצגה לא על קיבה ריקה



שוברים שגרה? יש לאן לצאת: "תיאטרון אספקלריא" במיזם לטובת משפחות ברוכות ילדים, זוגות, או כל מי שרוצה לצאת לבלות את הערב.

במסגרת המיזם, הגו באספקלריא את הרעיון איך להגביר את חוויית הבילוי בערב תרבותי וקולינרי שכולו כיף והנאה, מה שנקרא השיתוף בין הגוף לנשמה.

באספקלריא ראו כל העת לנגד עיניהם את הציבור שלא מגיע לראות הצגות אם זה לדוגמא משפחה מרובת ילדים או אדם מהמגזר החרדי או כל אדם שכסאו אינו מספיק רחב ליציאה יקרה. במהלך זה גורמים באספקלריא להגדלת נתח הצופים הצפוי לחזור שוב ולהעריך את נושא התיאטרון יותר. משפחה שלמה היוצאת לערב כזה, חוסכת מאות שקלים בהצגות לכל הגילאים. על מנת לגרום לחוויה של ממש, באספקלריא חברו למסעדות בכשרות מהדרין קפה קפה ברחוב כנפי נשרים ופינתי ברחוב בית הדפוס הסמוכות לתיאטרון, הציעו להם לקחת חלק במיזם החשוב הזה, והם הביעו את הסכמתם. בכך יצא שניתן לרכוש כרטיס הכולל הצגה + ארוחה רק ב-70 שקלים בלבד במסעדה בשרית או חלבית. במסגרת הארוחה מקבלים מספר מנות.

איך זה עובד?! רוכשים כרטיס להצגה המיועדת להיות מוצגת באולם הבוטיק של "תיאטרון אספקלריא" במרכז שטנר בגבעת שאול, וניתן להוסיף גם אופציה לצאת למסעדה סמוכה לתיאטרון. במסגרת הבילוי, באספקלריא רצו ליצור מצב שבו יש באופן קבוע לפחות 3 הצגות בשבוע ולמעלה מ-10 הצגות המשתתפות במיזם, כך שאדם יוכל לבוא שוב ושוב ולראות שפע של הצגות במחיר מצחיק ומוזל ביותר.

מנכ"ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר אמר: "במהלך מחשבה ארוכה עם מיטב המוחות הוצאנו לפועל את המיזם החשוב הזה לטובת הציבור בין אם מדובר בחוויה של הצגה או חוויה של ארוחה. השכלנו ואף בדקנו מחקרים מה חשוב לציבור לעשות ביציאה בערב והתברר כי חשוב להם תרבות וקולינריה ובכך הגענו לתוצאה המוצלחת הזו".

להזמנות: 02-6511936  www.aspaklaria.org




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה