הקיץ מבלים עם המשפחה במוזיאון ידידי ישראל בירושלים



במוזיאון תוכלו ליהנות ביחד עם הילדים מחוויה רב חושית מיוחדת במינה בעקבות ידידי ישראל לדורותיהם ותרומתם לאורך השנים

במהלך חודשי הקיץ והחופש הגדול, מציע מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מבצעי קיץ אטרקטיביים:

כרטיס כניסה משפחתי ב-100 ₪ בלבד (שני מבוגרים + עד 3 ילדים) או כרטיס ילד ב-50% הנחה (מותנה בליווי מבוגר). המשפחה רשאית לבחור את המבצע המשתלם ביותר עבורה.

מוזיאון ידידי ישראל, שנפתח בלב העיר ירושלים לפני כשנה וחצי, מציע חוויה משפחתית אינטראקטיבית מרהיבה ויוצאת דופן, המתאימה לכל המשפחה, מקטן ועד גדול, הכוללת תערוכות ומיצגים בטכנולוגיות המתקדמות מסוגן בעולם, לרבות מיצגי תלת ממד, פיתוח טכנולוגי אור קולי ייחודי, מסכי מגע ומיפוי וידיאו שפותחו במיוחד עבור המקום (בעבודה כחול- לבן).

במוזיאון תוכלו ליהנות ביחד עם הילדים מחוויה רב חושית מיוחדת במינה בעקבות ידידי ישראל לדורותיהם ותרומתם לאורך השנים, כדוגמת: אוסקר שינדלר, ראול ולנברג ועוד.

הסיור במוזיאון אורך כשעה ומתקיים בעברית, אך ניתן לקבל הדרכה ב-16 שפות נוספות. הסיור הוא בליווי מדריך בלבד ובתיאום מראש דרך מרכז ההזמנות.

מוזיאון ידידי ישראל:

מוזיאון ידידי ישראל נפתח בירושלים בחודש ספטמבר 2015, כאשר עד מותו בראש חבר הנאמנים הבינלאומי שלו עמד הנשיא לשעבר,שמעון פרס ז"ל. האל"מ יוסי פלד, הינו יו"ר חבר הנאמנים הישראלי של המוזיאון.

המוזיאון משתמש בידע טכנולוגי מהמובילים בעולם: מסכי מגע חכמים, תלת ממד ומגוון אמצעים שהופכים את הביקור בו לחוויה רב חושית שעד כה לא נראה כמוה בישראל .

המקום שם דגש על הצלת יהודים בשואה ותרומתם של חסידי אומות העולם והוא מדגיש את הקשר לציונות ומעלה על נס את פועלם של מי שסייעו לעם היהודי במרוצת הדורות האחרונים, ימי המנדט הבריטי, תקופת השואה ועד להקמתה של מדינת ישראל.

המוזיאון, הוא פרי יזמתם של אלפיאוהבי ישראל מכל העולם והוא מתאר את תרומתם של ידידי ישראל כמו: נשיא ארה"ב הארי טרומן, ראש ממשלת בריטניה וינסטון צ'רצ'יל, קרובו  של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש, פרופ' ג'ורג' בוש, אורד וינגייט, וכן חסידי אומות העולם דוגמת אוסקר שינדלר, ראולולנברג ומשפחת טן בום, אשר שמו את נפשם בכפם, למען הצלת יהודים שנרדפו ברחבי העולם.

המוזיאון שם לו למטרה להיות גשר ולחבר בין אנשים מרחבי העולם ולעורר קהלים נוספים לתמיכה במדינת ישראל.

למעלה מ-70,000 מבקרים כבר עברו בשורות המוזיאון בשנה הראשונה לפעילותו ומעל 7 מיליון חברים ברחבי העולם, הביעו את תמיכתם במוזיאון ופועלו באמצעות הרשתות החברתיות.

מוזיאון ידידי ישראל, רחוב יוסף ריבלין 20 (ליד כיכר החתולות) ירושלים.

הסיור במוזיאון הוא בליווי מדריך בלבד ובתיאום מראש. 


לרכישת כרטיסים http://www.fozmuseum.com/landingpage

תמונות: יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה