אייסלנד- עולם של קרח



הקיץ הזה ניכנס לעולם שכולו קרח, "אייסלנד", עולם בו יתקיימו תחרויות הוקי קרח של המכביה, החלקה על הקרח למשפחות ומופע אקרובטיקה בינלאומי הכולל פרוטכניקות ואפקטים מרהיבים על הקרח

"אייסלנד" יתקיים בהיכל הפיס ארנה, ירושלים, המשמש כמרכז תרבות, בידור ופנאי, בו הוקם משטח החלקה על הקרח שיובא במיוחד מאוסטריה, ומשתרע על פני 1,800 מ"ר בהשקעה של כ – מיליון יורו. 

ציון תורג'מן, מנכ"ל החברה העירונית אריאל: "ביוזמת ראש העיר ניר ברקת רכשנו משטח הוקי קרח מהטובים בעולם, אנו מביאים בשורה חדשה לעיר ירושלים שלראשונה בישראל הקימה את משטח ההחלקה האולימפי הפריק הראשון ובנוסף ממשיכים את הפעילות לטובת הילדים והמשפחות בירושלים שיוכלו להנות מהחלקה על הקרח וממופע אקרובטיקה בינלאומי במחירים מוזלים"

 "המכביה ה - 20"- תחרויות הוקי קרח

זו השנה הראשונה בה יתקיימו תחרויות ההוקי קרח של המכביה בהיכל הפיס ארנה. במסגרת תחרויות אלו יתמודדו נבחרות מישראל ונבחרות מארה"ב, קנדה, גרמניה, רוסיה ואוקראינה, בקטגורית מבוגרים, נוער וצעירים. בתאריכים 14-16 ביולי יתקיימו בהיכל ארנה, שלושת משחקי הגמר בקטגוריות הגיל השונות, בהם יוכרזו אלופי ההוקי קרח של המכביה ה- 20.

הנבחרות ייהנו ממשטח ההחלקה האולימפי שנרכש במיוחד למטרה זו, קוביית LED המשמשת כלוח וידאו ותוצאות מהגדולות בעולם, ומחדרי הלבשה מעוצבים.

תאריכים: 7-16.7, המשחקים פתוחים לקהל הרחב. הכניסה חופשית 

החלקה על הקרח

משטח הקרח האולימפי שהגיע היישר מאוסטריה, מציג בילוי צונן ומרענן בקיץ הישראלי. זוהי זירת החלקה על קרח מקצועית ומרשימה העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומאפשרת חווית החלקה בטוחה מרגשת ומהנה לכל המשפחה. בזירה יקבלו המחליקים נעלי החלקה והוראות בטיחות וטיפים להחלקה נכונה. לרשות הילדים יעמדו מזחלות קרח לישיבה או עמידה בצורות של פינגווינים וכלבי ים שיסייעו להם בצעדי ההחלקה הראשונים, וכל המשפחה תוכל ליהנות ממוסיקה שעושה חשק לזוז, תאורה מושקעת במתחם מרווח וכיפי, ומכמה שעות של פעילות נדירה בימי הקיץ החמים.

הכניסה למתחם ההחלקה מיועדת לילדים החל מגיל 5, רצוי להצטייד בגרביים ובסווצ'ר. הציוד כלול במחיר הכניסה.

תאריכים: 18.7-10.8, מחיר כרטיס ילד: 40 ₪, מחיר כרטיס מבוגר: 50 ₪

מופע הקרח הבינלאומי, Cirque de Glace מעורר לחיים את סיפור הבריאה של כדור הארץ, האבולוציה של האדם והמסע אל גבולות הטכנולוגיה. זהו עולם של פנטזיה קסומה שנוצרה באמצעות עשרות רקדנים ואקרובטים והפקה שלא יודעת גבולות ומשלבת קרח ואש, ריקוד ואקרובטיקה, מוזיקה עוצמתית, כגאוגרפיה ופירוטכניקה מרהיבות, אפקטים ויזואליים מדהימים ותלבושות מקוריות שמציגות חוויה מרתקת ועוצרת נשימה.

מאחורי ההפקה המושקעת, Cirque de Glace, עומדים "מחליקי הקרח הרוסים" קבוצה, המורכבת ממחליקי קרח המגיעים מעולמות הקרח התחרותיים. הקבוצה, הפועלת משנות ה- 90 יצרה ז'אנר חדש וייחודי של הצגות תאטרון, באורך מלא, על הקרח, פאנטום האופרה, כרמן, סינדרלה, פיטר פן והיפהפייה הנרדמת הן רק חלק מההופעות שזכו להצלחה גדולה ברחבי העולם.

Cirque de Glace הוא המופע הראשון בו הקבוצה אינה נשענת על סיפורי האגדה המסורתיים, אלא על סיפור מקורי המשלב אלמנטים מעולמות הבמה השונים, למופע אחד מרהיב ובלתי נשכח על הקרח.    סיבוב ההופעות בישראל יכלול 8 הופעות בלבד!

תאריכים: 16-20.8, מחיר כרטיס: 75 ₪.

לרכישת כרטיסים: בימות *6226

 

 

תמונות: יח"צ חול 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה