"בדמי ימיה" מאת עגנון



בחודש יולי הקרוב יעלה תיאטרון החאן עיבוד תיאטרלי מודרני ליצירת המופת של ש"י עגנון, בעיבודה של שחר פנקס ובימויה של שיר גולדברג, במאית הבית של תיאטרון החאן

בימים אלו מתקיימות בתיאטרון החאן חזרות להצגה "בדמי ימיה" מאת עגנון. עיבוד תיאטרלי מודרני של שחר פנקס ובבימויה של במאית הבית של התיאטרון שיר גולדברג.

הצגה ראשונה צפויה להתקיים במוצ"ש 15 ביולי.

בחודש יולי הקרוב יעלה תיאטרון החאן עיבוד תיאטרלי מודרני ליצירת המופת של ש"י עגנון, בעיבודה של שחר פנקס ובימויה של שיר גולדברג, במאית הבית של התיאטרון.

עלילה:

"בדמי ימיה מתה אמי. כבת שלושים שנה ושנה הייתה אמי במותה. מעט ורעים היו ימי שני חייה".

שנים ספורות לאחר מות האם, נישאה בתהּ תרצה לעקביה מזל, אהוב אמהּ. תרצה ספק חולמת, ספק מעלה באוב את הקרובים לה ביותר ומנהלת באמצעותם חשבון נפש.
זהו סיפור על אהבה וגורל, ועל התמודדות עם החלל הריק.

בדמי ימיה

תצרף - עיבוד תיאטרלי מודרני ליצירת המופת "בדמי ימיה" מאת ש"י עגנון

עיבוד: שחר פנקס, בימוי: שיר גולדברג

מוזיקה: שלומי ברטונוב, תנועה: עומר שמר, תפאורה: רוני וילוז'ני.

משתתפים: אור למברוזו, יובל אורון, אודליה מורה-מטלון, עירית פשטן, יואב היימן ודודו בן זאב.

חמש שנים לאחר שיצרו את "תהלה" על בימת תיאטרון החאן פונות שיר גולדברג ושחר פנקס ליצירה נוספת עפ"י ש"י עגנון – גדול הסופרים העבריים, זוכה פרס נובל לספרות.

זו ההפקה החמישית שמעלה תיאטרון החאן בה משתפות פעולה שתי היוצרות. זאת, לאחר שבשנת 2016 עלתה ההצגה "חלום ליל קיץ", בשנת 2015 ההצגה "כנרת כנרת" במסגרת פסטיבל ישראל, בשנת 2013 ההצגה "האדרת" ובשנת 2012 ההצגה "תהילה", במסגרת פסטיבל "לילות עגנון". ארבעתן זכו להצלחה גדולה בקרב הקהל ולשבחי הביקורות.

תמונה: באדיבות דוברות התיאטרון  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה