מרתון הספינינג הגדול בישראל יצא לדרך



קרוב ל-1,500 משתתפים צפויים להשתתף השנה במרתון הספינינג הגדול בארץ אשר נפתח אתמול ויתקיים גם היום (ה') בשדרות ממילא, בין השעות 18:00-23:00

המרתון הייחודי והמקצועי, הנערך באווירה ירושלמית, הפך לאחד מהאירועים המבוקשים בקרב חובבי הספורט בארץ והשנה צפויים ליטול  בו חלק קרוב ל-1,500משתתפים (שחלקם הגדול צפוי להגיע מחוץ לירושלים) שידוושו בשישה מקצים שונים בני 80 דקות כל מקצה.במהלך ימי המרתון תתקיים במתחם אלרוב שדרות ממילא, תערוכת מיני אקספו בה יציגו מיטב המותגים המובילים בתחום הספורט.

המרתון המופק על ידי אגף הספורט העירוני וחברת אלטרנטיבה 1 ייפתח ביום רביעי  (07.06.17 ) בשעה 18:00 במקצה הפתיחה של מרתון הספינינג שהתקיים על הגשרשל שער יפו אל מול הנוף המדהים של מגדל  דוד,הסינמטק ומשכנות שאננים. השנה יתארחו במקצה הפתיחה של מרתון כ-20 עיוורים ובעלי לקוי ראיה שייטלו חלק של מרתון הספנינג של ירושלים וכן עשרות חיילים בודדיםשיהיו אורחי הכבוד של האירוע.

את המרתון, אליו יגיעו רוכבים ורוכבות מכל רחבי הארץ,  יובילו בכירי מדריכי הספינינג של ירושלים בחוויה אנרגטית ויוצאת דופן במיוחד.המרתון יוקרן במעגל סגור על מסכי ענק. 

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים: "מרתון הספינינג הינו חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי  ועידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא.מדובר באירוע ספורטיבי ייחודי ועוצמתי שנערך באווירה יוצאת דופן,בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה ובאנגריות מטורפות. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה".

 תמונה: אלטרנטיבה 1


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה